اجرای تونل نوری هفت رنگ با سه هزار متر ریسه سوزنی در منطقه ۱۹/ منطقه ۱۹ با آذین بندی ۵ هزار متر طول ریسه در اعیاد شعبانیه غرق نور و سرور شد

شهردار منطقه ۱۹ گفت: به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک شعبان و اعیاد شعبانیه ضلع جنوبی بوستان شریعتی در بلوار شکوفه با اجرای تونل نوری آذین بندی و غرق در نور شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی با اشاره به فرا رسیدن اعیاد شعبانیه و گرامیداشت ارزش‌های دینی و معنوی افزود: به همین مناسبت اداره زیباسازی نسبت به اجرای تونل نوری به طول سی متر با استفاده از سه هزار متر ریسه سوزنی در بلوار شکوفه ضلع جنوبی پارک شریعتی در ناحیه دو اقدام کرد.

او ادامه داد: آذین بندی بلوار میلاد، خیابان میثاق شمالی با ریسه بلوطی به متراژ دو هزار متر و معابر و میادین با ریسه پارچه ای به متراژ ۵ هزار متر به منظور آماده سازی شهر برای جشن، تبریک، تهنیت و شادباش به شهروندان انجام شد.

به گفته وی؛ نصب کالسکه در محور بلوار شکوفه تقاطع مطهری و المان حجمی با عنوان برای ایران به منظور اطلاع رسانی در خصوص اقدامات شاخص شهرداری تهران برای خدمت رسانی به شهروندان از دیگر اقدامات حوزه زیباسازی این منطقه است.

انتهای پیام/

۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۰
کد خبر: 32956

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 14 =