سمینار دانش‌افزایی مربیان ایستگاه‌های ورزش شهروندی پهنه جنوب شرق تهران

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۲ از برگزاری سمینار دانش‌افزایی مربیان ایستگاه‌های ورزش شهروندی پهنه جنوب شرق تهران به میزبانی این منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲، سمینار دانش‌افزایی مربیان ایستگاه‌های ورزش شهروندی با هدف ارتقای سطح علمی و دانش فنی مربیان ایستگاه‌های ورزش شهروندی پهنه جنوق شرق (مناطق ۱۱، ۱۲، ۱۴، ۱۵، ۱۶، ۱۷، ۱۹ و ۲۰) به میزبانی شهرداری منطقه ۱۲ و با حضور ۱۵۰ نفر از مربیان ایستگاه‌های ورزش شهروندی شهر تهران در سالن همایش بنیاد سینمایی فارابی برگزار شد.

در این برنامه، سیدامیرحسین ساداتی، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۲ ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، حضور این مربیان ورزشی در قلب طهران را خیر مقدم گفت و بیان کرد: منطقه ۱۲ همواره از گسترش مداوم ورزش برای شهروندان استقبال می‌کند و طی هفته‌های اخیر با توسعه زمین‌های ورزشی در این منطقه برای افزایش سرانه ورزشی شهروندان به‌ویژه در محلات محروم برنامه‌ریزی و اقدام کرده است.

مرجان میرزایی معاون ورزش بانوان سازمان ورزش شهرداری تهران با ابراز خرسندی از استقبال مربیان مناطق پهنه جنوب شرق از این سمینار تأکید کرد: مربیان ایستگاه‌های ورزش شهروندی اولین درگاه ارتباطی سازمان ورزش با شهروندان به شمار می‌روند و ازاین‌رو دانش‌افزایی مربیان، نقش به‌سزایی در سلامتی شهروندان دارد.

این سمینار با تدریس  پیرانی، دکتری فیزیولوژی ورزش و مدرس دانشگاه در مورد نکات تخصصی مربی‌گری ورزش در زمینه فیزیولوژی بدن نظیر ورزش سالمندی، تمرینات کششی و حرکات اصلاحی برای افراد سالمند به کار خود ادامه داد و در پایان از شرکت‌کنندگان پذیرایی شد.

انتهای پیام/

۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۰
کد خبر: 32973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 3 =