با تفکر خلاقانه می‌توان در بهینه سازی-خدمات و مولد سازی گام برداشت

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران درنشست شورای معاونین و مدیران منطقه ۲ گفت: شهرداران باید در دوره مدیریت خود ضمن اجرای وظایف جاری با طرح و ایده‌های نوآورانه بستر مولد سازی را فراهم کرده و با ارائه خدمات بهینه بتوانند تحولی را در شهر ایجاد کنند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲، مهدی اقراریان ،عضو شورای اسلامی شهرتهران با حضور ۱۰ ساعته در منطقه  ضمن دیدارباکارکنان و حضور درجلسه شورای معاونین ومدیران از پروژه های درحال اجرا بازدید کرد . ادای احترام به مقام والای شهیدگمنام محله شهرآرا، تجلیل ازخانواده معظم شهیدان لشگریان، رسیدگی به درخواست‌های شهروندان مسجدالنبی (ص) و دیداربابسیجیان منطقه از دیگر برنامه‌های وی در منطقه۲ بود.

وی در نشست با معاونین و مدیران منطقه  با تاکید بر اینکه کاهش فاصله جنوب و شمال تهران از دغدغه‌های شورای ششم است گفت: شورای شهر علاوه بر مسئولیت نظارتی  بر فعالیت های مدیریت شهری، نقش تسهیلگری را نیز دارد تا روند خدمت رسانی به شهروندان تسهیل و تسریع شود.

اقراریان گفت: شهرداران در دوره مدیریت خود ضمن اجرای وظایف جاری و بدیهی همچون  نگهداشت شهر، می بایست  برنامه، طرح و ایده ای که نوآورانه و راهگشای مشکلات موجود هست را نیز بررسی کنند و خدمت رسانی در شهر به نحوی باشد  که این تحول در نگاه مردم هم تجلی پیدا کند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران در پایان  تاکید کرد : تلاش کنیم تا علاوه بر بهینه سازی خدمات  ،مانع از تضییع حقوق شهروندان بشویم

مهدی صالحی، شهردار منطقه دراین نشست ضمن تشریح اقدامات و برنامه‌ها گفت: ساماندهی دره فرحزاد به عنوان یکی از پروژه‌های کلان پایتخت در سالجاری رقم خورد و  ساماندهی  رود دره اوین- درکه نیز در برنامه های سال آتی پیش ینی شده است .

وی با اشاره به برنامه‌های پیش بینی شده در ارتقای سرانه های خدماتی و ورزشی گفت: منطقه دو علیرغم پتانسیل‌های موجود با کاستی‌ها و کمبود در سرانه‌های ورزشی و فرهنگی مواجه است و این موضوع یکی  از اولویت‌های مورد توجه در حوزه زیرساخت‌ها است.

وی افزود: تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی را ازدیگر نیازهای منطقه شناسایی شده است که این موضوع  به عنوان یکی از مطالبات شهروندان در دیدارهای مردمی درمساجد مطرح می شود.

انتهای پیام/

۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۶
کد خبر: 33018

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 7 =