اختصاص ۱۱ هزار و ۵۷۹ میلیارد تومان به معاونت توسعه منابع انسانی/ بالغ بر سه هزار میلیارد تومان به معاونت فنی و عمرانی رسید

همزمان با یکصد و سی و دومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران، بودجه معاونت فنی و عمرانی و همچنین معاونت برنامه ریزی، توسعه منابع انسانی و امور شورای شهرداری تهران مشخص شد.

به گزارش خبرنگار شهر، در یکصد و سی و دومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران و در جریان بررسی ردیف‌های لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری تهران، سه هزار و ۵۸۴ میلیارد تومان بودجه برای معاونت فنی و عمرانی به تصویب رسید.

در ادامه این جلسه بودجه معاونت برنامه ریزی، توسعه منابع انسانی و امور شورای شهرداری تهران ۱۱ هزار و ۵۷۹ میلیارد تومان به تصویب رسید.

مجید باقری معاون برنامه ریزی، توسعه منابع انسانی و امور شورای شهرداری تهران با بیان اینکه با تراکم کار در سازمان فاوا مواجه شده ایم، گفت: طبق گزارشات مدتهاست برخی سامانه ها همچون مدیریت دانش و مرتبط با گردش شغلی پشت موضوع سازمان فاوا باقی مانده و اگر مشکل در فاوا حل شود، از سوی سازمان فاوا دنبال خواهد شد.

وی افزود: باید تدبیری کنیم که امور سرعت بگیرد؛ مدت زیادی سامانه ها به دلیل ترافیک کاری سازمان فاوا متوقف شده بود و ما سه میلیارد تومان بودجه را نگه می داریم که اگر سازمان فاوا توانست در این سازمان پیگیری شود.

مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران تأکید کرد: تمام کارهایی که به معاونت برنامه ریزی سپرده شده در سازمان فاوا انجام و بودجه پیش بینی شده به این سازمان منتقل شود.

در ادامه با حداکثر آراء شورای اسلامی شهر تهران هزار و ۲۴۷ میلیارد تومان نیز به معاونت شهرسازی و معماری اختصاص پیدا کرد.

انتهای پیام/

۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۶
کد خبر: 33022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =