قهرمانان شنای پایتخت معرفی شدند

با برگزاری مرحله نهایی رقابت‌های قهرمان شهر در رشته شنا، تهران؛ قهرمانان خود را شناخت.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری تهران، مسابقات شنای قهرمان شهر با قهرمانی شناگران منطقه ۱۶، نایب قهرمانی منطقه ۷ و مقام سومی منطقه ۴ به پایان رسید.

این رقابت ها در ۴ رده سنی زیر ۱۰ سال، ۱۱ تا ۱۲ سال، ۱۳ تا ۱۴ سال و ۱۵ تا ۱۷ سال و در ۳ ماده کرال سینه، کرال پشت و قورباغه برگزار و نتایج زیر به تفکیک هر رده سنی و ماده، حاصل شد:

در رده سنی زیر ۱۰ سال؛ امیرعلی قاضی، صدرا چراغی و سانیار عشقی نیا به ترتیب از مناطق ۴، ۱۶ و ۷ در ماده کرال سینه عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

سام سلیم زاده، رادمان احمدی و کیان حمیدی به ترتیب از مناطق ۱۶، ۷ و ۱۳ عناوین اول تا سوم ماده کرال پشت را از آن خود کردند و محمدصدرا قربانعلی، آرشارجبی و آرمان صابری به ترتیب از مناطق ۴، ۷ و ۱۶ بر سک.های اول تا سوم ماده قورباغه ایستادند.

در رده سنی ۱۱ تا ۱۲ سال؛ آرشام دلیل، امید ناصحی به ترتیب از مناطق ۱۶ و ۱۱ عناوین اول و دوم را به خود اختصاص دادند و حسین فرخاک بین و سامان خمیسی زاده به ترتیب از مناطق ۴ و ۱۳ عنوان سوم مشترک را در ماده کرال سینه از آن خود کردند.

داتیس قوامی، امیرعلی دربندی و آریا جهانیان به ترتیب از مناطق۸، ۱۶و ۱۱ عناوین اول تا سوم ماده کرال پشت را از آن خود کردند. و سورنا خدایاری زاده، امیرمحمدعبداللهی فر و ایلیا طالبی به ترتیب از مناطق ۷، ۸ و ۱۶ بر سکوهای اول تا سوم ماده قورباغه ایستادند.

در رده سنی ۱۳ تا ۱۴ سال؛ امیرعلی سنجیده مطلق، هورمزد سروری و سینا ایمانی به ترتیب از مناطق  ۱۶، ۷ و ۱۳ عناوین اول تا سوم را در ماده کرال سینه به خود اختصاص دادند.

ماهان داداش زاده، کسری خواهان و امیرحسین خمیسی به ترتیب از مناطق ۷، ۹ و ۱۶ عناوین اول تا سوم ماده کرال پشت را از آن خود کردند.

محمدعلی گودرزی، علی اکبر اناری و طاها الله وردی به ترتیب از مناطق۷ ، ۴ و ۶ بر سکوهای اول تا سوم ماده قورباغه ایستادند.

در رده سنی ۱۵ تا ۱۷سال؛ صدرا هاتف، رادمان باقری و علی شب باز به ترتیب از مناطق ۷، ۱۶ و ۲۰ عناوین اول تا سوم را در ماده کرال سینه به خود اختصاص دادند.

سینا ولی زاده، بهراد امیدی و ایلیا نصرتی به ترتیب از مناطق۷، ۸ و ۱۶عناوین اول تا سوم ماده کرال پشت را از آن خود کردند.

محمدعلی حاجری، امیرحسین کریمخان زند و محمدمانی هویدی به ترتیب از مناطق ۷، ۱۶ و ۱۳بر سکوهای اول تا سوم ماده قورباغه ایستادند.

همچنین این مسابقات طی دو روز، در استخر مجموعه ورزشی جانبازان برگزار شد. دور پایانی مسابقات قهرمان شهر از هشتم تا بیستم اسفند ماه جاری در مجموعه‌های ورزشی جانبازان، شفیع پور و شهیدان اسماعیلی به انجام می‌رسد.

انتهای پیام/

۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۴
کد خبر: 33062

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 3 =