طرح بهاران خدمت در محور حکیم

طرح"بهاران خدمت" با محوریت معاونت‌های اجرایی شامل خدمات شهری ،عمران و ترافیک در آستانه سال جدید با شعار بهار جانها در این منطقه اجرا شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، "سیدمحمد قاضی میر سعید" با اشاره به عملکرد این معاونت در این طرح در محور حکیم گفت: در این طرح پس از نیازسنجی و ضرورت های محور بزرگراه آیت اله حکیم اقدامات لازم صورت گرفت.

معاون شهردار منطقه ۴ با اشاره به اقدامات اداره زیباسازی در این محور افزود: اکران ۸۶ پایه پرچم، نظافت و رنگ آمیزی ۲۹۴۵ مترمربع از جداره های شهری، تعمیر سقف‌های پل‌های عابر پیاده؛ پاکسازی۵۷۰  نمای شهری  و رنگ آمیزی ۱۶۰ مترمربع از نرده‌های ترافیکی در این بزرگراه از  اقدامات طرح بهاران در بزرگراه حکیم است.

وی ادامه داد: از دیگر فعالیت‌های انجام گرفته در این طرح می‌توان از رنگ آمیزی المان های ترافیکی، نورپردازی پل های عابر پیاده و اکران سازه های پرتابلی نام برد.

قاضی میرسعید افزود: در حوزه خدمات شهری در این محور اقداماتی در خصوص نوسازی مخازن جمع آوری پسماند، لایروبی انهار ، پاکسازی دیوارها و برچسب‌های تبلیغاتی انجام گرفت.

معاون شهردار منطقه ۴ ادامه داد: اداره فضای سبز منطقه ۴ در این طرح کاشت ۴۲۳۹۰ بوته گل و نشاء، ۱۳۶۴ اصله درخت و درختچه، هرس ۱۱۷۰۵ درخت و عملیات به زراعی ۱۵۸۸۳ مترمربع از فضاهای سبز شهری را به پایان رساند.

انتهای پیام/

۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۶
کد خبر: 33066

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 0 =