مشارکت ۸۵۰۰ دانش آموز در طرح شهردار مدرسه منطقه ۸ تهران 

فاطمه تنهایی شهردار منطقه۸ در مراسم اعطای احکام ۲۴ شهردار مدرسه، از مشارکت ۸۵۰۰ دانش آموز دوره متوسطه در بیست و دومین دوره انتخابات شهرداران مدارس شهرداری تهران در این منطقه خبر داد.

 به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۸؛ تنهایی در بیست و دومین دوره آیین تنفیذ احکام شهرداران مدارس که با حضور مهدی امیری مدیرکل آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران برگزار شد، با اعلام این خبر گفت: اجرای این طرح علاوه بر مشارکت و باعث افزایش حس مسئولیت‌پذیری و همچنین حس تعلق به محیط زندگی و شناخت دانش آموزان با مدیریت شهری می‌شود.

شهردار منطقه با اشاره به اینکه شهرداران مدارس با داشتن ۶ معاون، موازی و همسو با مسئولیت‌های معاونت‌های شهری در موضوعات برنامه ریزی، عمران و ترافیک، فرهنگی و ورزشی، همیاری تحصیلی و سلامت، ایمنی و بهداشت با شهرداران ناحیه مربوطه همکاری و مشارکت می‌کنند؛ ادامه داد: طبق برنامه ریزی ها انجام شده، همه شهرداران مدارس به صورت مکتوب، الکترونیک و از طریق سایت شهردار مدرسه با شهرداران نواحی در ارتباط خواهند بود و در سلسله جلساتی که هر ماه در نواحی برگزار می‌شود، شهرداران نسبت به درخواست‌ها بحث و تبادل نظر می‌کنند.

تنهایی چگونگی مشارکت شهرداران را تشریح کرد و گفت: شهرداران مدارس و معاون‌های آنان طی  بازدیدهای خود از شعاع ۵۰۰ متری مدارس نیازهای شهری اعم از ترافیکی، حمل و نقل و... را شناسایی و آن ها را به مدیریت شهری منتقل می‌کنند، همچنین این شهرداران می توانند با شناسایی و معرفی دانش‌آموزان کم‌برخودار، همیار این خانواده‌ها باشند.

همچین در طرح انتخاب شهرداران مدارس منطقه۸، تعداد ۱۰ مدرسه پسرانه و ۱۴ مدرسه دخترانه دوره متوسطه شرکت کردند و در پایان این مراسم که روز دهم اسفند ۱۴۰۱ برگزار شد، از مدیران معاونان پرورشی این مدارس تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۴
کد خبر: 33103

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 11 =