معابر نواحی یک و سه منطقه ۱۹ با پخش بیش از ۱۴ هزار تن آسفالت بهسازی شد

 ۶۶ هزار متر مربع از معابر نواحی یک، سه و سایر معابر منطقه ۱۹ با پخش ۱۴۰۲۶تن آسفالت بهسازی و در وضعیت مناسب برای عبورو مرور خودرو ها و عابرین قرار گرفت.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی شهردار منطقه گفت: عملیات پخش آسفالت با اولویت معابر پر تردد ناحیه سه و محلات کم برخوردار انجام شد که طی آن در خیابان برادران شهید شکری و فرعی های آن به مساحت ۲ هزار و ۸۰۰ متر مربع ۶۱۴ تن، خیابان دینا به مساحت ۲ هزار و ۴۰۰ متر مربع ۵۱۴ تن و پیروز به مساحت هزار و ۱۰۰ متر مربع ۲۵۰ تن آسفالت پخش شده است.

او با اشاره به پخش ۳۹۹۸ تن آسفالت در معابر نواحی یک بیان کرد : در خیابان بنفشه از معابر فرعی محله خانی آباد نو ۴۷۸ تن، خیابان مرادی ۴۸۰ تن، خیابان میعاد شمالی ۴۰۰ تن، خیابان بهمنیار هزار و ۶۵۰ تن، خیابان پارس ۸۷۰ تن و خیابان شهید زبرجدی و فرعی های آن ۱۲۰ تن آسفالت پخش شده است.

فرهادی در ادامه به احداث کنار گذر خلیج فارس به طول هزار و ۱۰۰ متر و خروجی شهر آفتاب ۳۰۰ متر در بزرگراه خلیج فارس کنارگذر خلیج فارس با پخش ۴ هزار و ۵۰۰ تن آسفالت در راستای کاهش بار ترافیکی خبر داد.

همچنین با پخش هزار و ۶۰۰ تن آسفالت عملیات عمرانی بهسازی و نگهداشت پایانه شهید سروری به مساحت ۶ هزار و ۵۰۰ مترمربع، بلوارشهید ورامینی به مساحت ۱۰ هزار متر مربع با هزار  و ۵۵۰ تن و خروجی دانشگاه شاهد و خروجی و ورودی شهر آفتاب به مساحت ۴ هزار  و ۶۰۰ متر مربع هزار تن آسفالت در راستای تسهیل در عبور و مرور اتوبوس های بین شهری و سهولت تردد شهروندان انجام شد.

انتهای پیام 

۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۹
کد خبر: 33113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 3 =