بسیج معاونت مالی و اقتصاد شهری منطقه۱۱ برای توزیع بیش از ۱۴۶هزار فیش عوارض

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری منطقه۱۱ تهران از پارسل بندی و آغاز توزیع بیش از ۱۴۶هزار فیش عوارض نوسازی،کسب و پیشه و خدمات مدیریت پسماند سال جاری در نواحی ۴گانه سطح منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، حسینعلی فتحی معاون مالی و اقتصاد شهری این منطقه ضمن اشاره به اهمیت مشارکت شهروندان در پرداخت قبوض عوارض نوسازی گفت: پرداخت به ‌موقع عوارض گامی مؤثر در راستای پیشبرد اهداف مدیریت شهری،توسعه زیرساخت‌های شهری و تأمین هزینه‌های مربوط به تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام عمرانی و خدماتی خواهد بود که در سال جاری به منظور جلب این مشارکت برای نخستین بار در تاریخ شهرداری تهران؛ شهروندانی که قبوضشان را تا ۲۹اسفند ماه پرداخت کنند؛ ضمن ده درصد تسهیلات خوش حسابی؛ کلیه جرایم دیرکردشان شامل بخشودگی خواهد شد.
فتحی عنوان کرد: عوارض پایدار شامل عوارض نوسازی، کسب و پیشه و بهای خدمات مدیریت پسماند است که طی برگزاری جلسات توجیهی توزیع فیش ها توسط نواحی ۴ گانه آغاز شده که تعداد بیش از ۱۴۶هزار قبض با بسیج بیش از ۵۰نفر از عوامل اجرایی نواحی و اداره درآمد با در اختیار گذاشتن بیش از ۲۰خودرو برای توزیع قبوض آماده ارایه خدمات هستیم .
 معاون مالی منطقه۱۱ تهران تصریح کرد: همکارانمان حین توزیع قبوض درب منزل و اماکن تجاری پاسخگوی مردم و سوالات هستند همچنین ستاد پاسخگویی و شفاف سازی موضوعات مرتبط با پرداخت قبوض در محل اداره درآمد شهرداری منطقه۱۱ تشکیل شده است و پاسخگوی مردم هستیم .
 او در انتها گفت: از شهروندان تقاضا داریم به منظور توسعه و آبادانی این منطقه در پرداخت عوارض اقدام کنند تا آینده تهران در چشم انداز تهران کلانشهر الگوی جهان اسلام با تامین زیر ساخت های لازم درخشان باشد و با مشارکت خادمان شهر و شهروندان عزیز بتوانیم به اهداف مدنظر در توسعه شهری دست پیدا کنیم .

انتهای پیام/
 

۱۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۲
کد خبر: 33141

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 3 =