آماده باش ۱۰۰ درصدی تیم‌های عملیاتی بهاران خدمت در منطقه ۱۴

شهردار منطقه ۱۴ از آماده باش ۱۰۰ درصدی نیروهای خدمت رسان در حوزه‌های شهری منطقه، به منظور اجرای طرح ضربتی نگهداشت محله ها برای استقبال از سال جدید خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، محمد امین سالاری پور با تاکید بر اهمیت حفظ و نگهداشت شهر و افزایش زیبایی بصری محله ها در آستانه فصل بهار گفت: در راستای طرح بهاران خدمت و با هدف افزایش رضایتمندی شهروندان و لذت بردن از فضاهای شهری در ایام نوروز، حوزه های خدمت رسان شهری منطقه ۱۰۰درصد آماده است.

وی با اشاره به برگزاری دومین هم اندیشی طرح بهاران خدمت در منطقه ظرف ۴۸ ساعت گذشته، افزود: با بررسی چالش ها و نیازهای شهری در معابر ، محورها ، بوستان ها و محلات ، مقرر شد با تشکیل تیم های میدانی و نظارتی موضوعات شهری بویژه  در ۶ محور بازپیرایی فضاهای شهری، رفع خطر درختان، لکه گیری آسفالت، بهسازی بوستان ها ، مخازن و مبارزه با جانوران  موذی  پیگیری و احصا شود.
سالاری پور با اشاره به تشکیل قرارگاه نگهداشت محله ها  برای اقدام رسانی سریع، به موقع و اثربخش، افزود:  با تشکیل این قرارگاه و با استقرار اکیپ های ویژه و فعالیت های شبانه روزی در محورها و نواحی ششگانه، مقرر شد  با نظارت میدانی و تخصصی تا ۱۵ اسفند نسبت به رفع مشکلات ، نونوار شدن محله ها  و افزایش رضایتمندی شهروندان از عملکرد مدیریت شهری منطقه،  اقدام ضربتی صورت گیرد.

انتهای پیام/

۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۱
کد خبر: 33183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 2 =