ایجاد دسترسی خیابان دانش آموز به بزرگراه شهید کاظمی

شهردار منطقه ۱۹ از تحقق وعده مدیریت شهری در محله کم برخوردار شهید کاظمی ناحیه سه با ایجاد دسترسی خیابان دانش آموز به بزرگراه شهید کاظمی در راستای تسهیل تردد خودرو ها و ساکنان شهرک های این محله خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی افزود: از آنجایی که روان سازی و رفع گره های ترافیکی به عنوان یکی از روش های مؤثر در بهبود کیفیت زندگی شهری محسوب می شود، سرعت بخشیدن به اجرای طرح‌های ترافیکی، بازگشایی و اصلاح معابر برای تردد ایمن و آسان شهروندان همواره مورد توجه مدیریت شهری قرار دارد.

او ادامه داد: با توجه به ساخت و ساز های گسترده طی سالیان گذشته، توسعه شهرک احمدیه و افزایش ترافیک ایجاد دسترسی از مسیر کندرو بزرگراه شهید کاظمی به ورودی و خروجی دسترسی خیابان دانش آموز به منظور کاهش بار و آرام سازی ترافیکی انجام شد.

این مسئول در خصوص عملیات عمرانی این پروژه تصریح کرد: ۱۵۰۰ متر مربع تخریب آسفالت، ۲ هزار و ۲۰۰ متر مکعب خاکبرداری و زیر سازی و ۳۰۰ متر مکعب قلوه ریزی انجام شده است.

همچنین جدول گذاری و اجرای کانیو به طول ۶۰۰ متر انجام شده و پیش بینی می شود این معبر به مساحت ۱۸۰۰ متر مربع با ۴۵۰ تن آسفالت آماده بهره برداری شود.

فرهادی یاد آور شد: در کنار اجرای پروژه‌های شهری و ارتقاء زیرساخت‌ها، افزایش سطح فرهنگ عمومی و فرهنگ رانندگی شهروندان نیز یکی از شاخص‌های اساسی در باز شدن گره ترافیکی قلمداد می‌شود که نهادینه کردن آن در نظم‌بخشی و ساماندهی وضعیت ترافیکی اثرگذار است.

انتهای پیام

۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۶:۵۳
کد خبر: 33203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 10 =