نمایشگاه بین‌المللی کتاب در شهر آفتاب برگزار شود

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درخواست کرد که تمهیدات لازم اندیشیده شود تا شاهد برگزاری نمایشگاه کتاب در مجموعه شهر آفتاب باشیم.

به گزارش خبرنگار شهر، پرویز سروری در یکصد و سی و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه ۲۰۰ هزار نفر در روز آخر از نمایشگاه موتور سیکلت در مجموعه شهر آفتاب بازدید کردند، اظهار کرد: این ۲۰۰ هزار نفر بدون هیچ مشکلی از نمایشگاه بازدید کردند و این نشان می دهد که چه ظرفیت عظیمی در تهران وجود دارد و اصرار داریم مردم را با ترافیک آزار بدهیم.

وی افزود: این برگزاری منظم و استقبال با شکوه نشان داد که نمایشگاه شهر آفتاب بهترین فضا برای برگزاری نمایشگاه هاست و انعقاد قرارداد با وزارت نفت برای برگزاری نمایشگاه نفت نیز خبر خوشی است که اردیبهشت ماه شاهد آن خواهیم بود.

سروری تأکید کرد: امیدواریم وزیر ارشاد برای برگزاری نمایشگاه کتاب در شهر آفتاب اقدام کند و شاهد برگزاری این نمایشگاه در شهر آفتاب باشیم.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه رئیس شورای عالی استانها در شورای عالی معماری و شهرسازی عضو خواهد شد، تصریح کرد: امیدواریم این موضوع به مجموعه های مختلف تسری پیدا کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: پایتخت رژیم اشغالگر مملؤ از معترضین است و این نشان می دهد که پیش بینی مقام معظم رهبری زودتر از ۲۵ سال محقق می شود و این در حالیست که در رسانه ها مطرح نمی شود؛ مردم از این استانداردهای دوگانه به ستوه آمدند و سازمان ملل به نهادی در دست آمریکایی ها تبدیل شده است.

سروری خاطرنشان کرد: ما شاهد اخبار سفید و سیاه هستیم و آمریکایی ها هر وقت که بخواهند خبری منتشر نشود، با سرکوب رسانه ای اجازه انتشار آن را نمی دهند.

انتهای پیام/

۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۵
کد خبر: 33208

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 3 =