توزیع بیش از ۱۶۰ هزار قبض عوارض پایدار شهری در منطقه۶

معاون مالی و اقتصاد شهری منطقه ۶ با اشاره به اختصاص ۱۶۳ هزار برگ قبض عوارض پایدار برای شهروندان این منطقه از توزیع شصت در صدی قبوض طی مدت سه روز و اتمام فرآیند تا روز دوشنبه ۱۵ اسفند ماه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۶، علی سجادی پور معاون مالی و اقتصاد شهری منطقه درباره توزیع قبوض عوارض پایدار گفت : با هماهنگی‌های صورت گرفته در سطح منطقه و با مشارکت و حضور میدانی ۵۷ نفر از همکاران معاونت مالی و اقتصاد شهری، اداره درآمد، مدیران مالی، شهرداران نواحی و پرسنل منتخب نواحی شش‌گانه، روند توزیع فیش عوارض پایدار در محلات این منطقه از هفته پیش آغاز شد.

وی افزود : ۱۶۳ هزار برگ قبوض عوارض پایدار برای شهروندان منطقه شش در نظر گرفته شده که با حضور میدانی ۴۴ نفر در سطح نواحی و با نظارت اداره درآمد و نوسازی منطقه‌ ‌۶ به ساکنان تحویل داده می شود.

سجادی پور با بیان اینکه، این اقدام به منظور تبیین جزئیات استثنائی ترین بخشودگی جرایم تاریخ بلدیه صورت می گیرد، اظهار داشت: ۲۱ هزار و ۷۲۱ قبض در ناحیه یک، ۳۴ هزار و ۹۴۰ قبض در ناحیه ۲، ۲۲ هزار و ۶۴۰ قبض در ناحیه ۳ و ۲۴ هزار و ۳۵۵ قبض در ناحیه ۴و ... در حال توزیع است که در بین نواحی شش گانه، ناحیه ۲ بیشترین توزیع قبض را به خود اختصاص داده است.

معاون مالی و اقتصاد شهری در پاسخ به اینکه روند توزیع قبوض تا چه روزی ادامه خواهد یافت گفت: مطابق آمار موجود تا این لحظه ۸۴ هزار ۹۵۰ قبض ظرف ۳ روزکاری بین شهروندان توزیع شده است که با توجه به ویژگی خاص منطقه از لحاظ تعدد وجود اماکن تجاری و اداری در آن روند توزیع را همراه با دشواری های خاص می کند اما مطابق برنامه زمانبندی و آمار موجود از میزان توزیع روزانه برآورد زمانی ما روز دوشنبه ۱۵ اسفند ماه است.

سجادی پور با اشاره به اینکه توزیع قبوض در ناحیه ۵ منطقه شش به طور کامل پایان یافته است از شهروندان درخواست کرد با پرداخت عوارض نوسازی ضمن بهره مندی  از فرصت بخشودگی جرائم سنوات گذشته در تحقق درآمد های پایدار اداره شهر و آبادانی بیشتر شهر سهیم شوند.

انتهای پیام/

۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۰
کد خبر: 33211

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 4 =