تیم بانوان منطقه ۱۹ بر قله ژیمناستیک تهران ایستاد

با برگزاری مرحله پایانی رقابت ‌های قهرمان شهر بانوان، تیم منطقه ۱۹ عنوان قهرمانی مسابقات ژیمناستیک را از آن خود کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری تهران، مرحله پایانی مسابقات قهرمان شهر در رشته ژیمناستیک بانوان به صورت رکوردی - نمایشی در ٨ رده سنی و دو بخش تیمی و انفرادی برگزار و در پایان پس از قهرمانی تیم منطقه ۱۹ در بخش تیمی، مناطق ۲۱ و ۱۴ به ترتیب عناوین دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

همچنین نتایج رقابت های انفرادی در رده های سنی مختلف به شرح زیر اعلام شد:

در رده سنی ۵ سال؛ حلما نجفی از منطقه یک، سیده عسل اسدی از منطقه ٩  و حلما کرملو از منطقه ٢٠ به ترتیب اول تا سوم شدند.

در رده سنی ۶ سال؛  فاطمه رشیدی از منطقه ١٩ مقام اول را به خود اختصاص داد و  آیسا مهری از منطقه ٩ و  نرگس سادات موسوی از منطقه ١٣ به ترتیب دوم و سوم شدند.

در رده سنی۷ سال،  آدرینا حسینی از منطقه ۱۹، باران اسدی از منطقه ١٤ و  آترینا محمدی از منطقه ١٥ به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

در رده سنی ۸ سال؛  مرسانا محمد حسن زاده از منطقه ١٩،  روشا پیر براقی از منطقه ٢ و  نگار دربندی از منطقه ۱۴ به ترتیب بر سکوهای اول تا سوم ایستادند.

در رده سنی۹ سال؛  بهاره بخشی از منطقه یک،  سوگل غلامعلی از منطقه ٢ و  آتریست عالی پور از منطقه ٤ به ترتیب اول تا سوم شدند.

در رده سنی ۱۰ سال؛  کیانا عرب لو از منطقه ١٩،  فاطمه قلی زاده از منطقه یک، به ترتیب اول و دوم شدند و آیسا زوار از منطقه ١٣ و تارا نوروزی از منطقه ١٥ مشترکاً سوم شدند.

١١در رده سنی۱۱ سال؛  هلیا حسن زاده از منطقه ۱۴، هستی قره محمودلو از منطقه ٢١ و  روژینا مصاحبی از منطقه ١٩به ترتیب عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

١٢در رده سنی ۱۲ سال؛  سحر شکوهی از منطقه ٨،  ارنیکا کریمی از منطقه یک و  کوثر کمیزی از منطقه ٢١ به ترتیب بر سکوهای اول تا سوم ایستادند.

رقابت های یاد شده، سیزدهم اسفند ماه جاری در مجموعه شهیدان اسماعیلی برگزار شد.

گفتنی است بر اساس تفاهم نامه‌های منعقد شده بین سازمان ورزش و فدراسیون‌های ورزشی، کادر فنی فدراسیون‌ها با حضور در مرحله پایانی رقابت‌ها، از این فرصت به منظور شناسایی استعدادهای ناب و فراهم آوردن زمینه حضور برترین های ورزش شهروندی در عرصه ورزش قهرمانی، استفاده می کنند.

شایان ذکر است رقابت های قهرمان شهر از تیرماه سال جاری با مشارکت بیش از نیم میلیون شهروند پایتخت نشین، در دو بخش بانوان و آقایان و در ۸ رشته مختلف آغاز شده و اکنون در انتهای سال ۱۴۰۱، دور پایانی خود به منظور معرفی قهرمانان هر رشته را پشت سر می گذارد.

انتهای پیام/

۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۸
کد خبر: 33226

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =