روند اجرای پروژه بزرگراه شوشتری تا ظرفیت‌های حمل و نقل عمومی منطقه ۱۴

روند اجرای پروژه های ترافیکی منطقه ۱۴ با حضور مدیر کل حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، همزمان با ایام پایانی سال و به منظور روان سازی ترافیک و ارتقای خدمات عمومی در حوزه حمل و نقل و ترافیک، روند اجرای پروژه‌ها و ظرفیت‌های حمل و نقل و ترافیک منطقه ۱۴ مورد بررسی قرار گرفت.

در این هم اندیشی که با حضور مهدی گلشنی مدیر کل حمل و نقل و ترافیک، محمد امین سالاری پور شهردار و جمعی از مدیران شهری و اجرایی صورت گرفت، روند اجرای پروژه بزرگراه شوشتری به عنوان یکی از نیازهای زیرساختی پایتخت بررسی شد.

سالاری پور شهردار منطقه در این هم اندیشی، از پروژه بزرگراه شهید شوشتری به عنوان یکی از اولویت‌های عمرانی و ترافیکی مدیریت شهری پایتخت نام برد و گفت: تکمیل و اتمام احداث بزرگراه شهید شوشتری منتج به کاهش عبور و مرور ماشین آلات سنگین از معابر درون شهری و در نتیجه کاهش میزان آلاینده‌ها  در شرق پایتخت خواهد بود.

 همچنین در خصوص اجرای عملیات اصلاح هندسی و نظم دهی ترافیکی در  میدان مالک اشتر با هدف ساماندهی و  کاهش نقاط حادثه خیز  منطقه همچنین ساماندهی و رفع مشکلات پایانه های تاکسیرانی از جمله پایانه شهید محلاتی به عنوان ظرفیت های حمل و نقل عمومی تا پیش بینی طرح‌های توسعه بزرگراهی و برنامه‌های آینده حوزه ترافیک این منطقه تبادل نظر صورت گرفت.

انتهای پیام/

۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۹
کد خبر: 33255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 10 =