جزئیات برنامه شهرداری تهران برای اعزام کاروان راهیان نور

سخنگوی شهرداری تهران با اشاره به بدرقه سومین کاروان راهیان نور از جوار قطعه شهدای بهشت زهرا در روز دوشنبه ۱۵ اسفندماه گفت: از شنبه ۱۳ اسفند تا جمعه ۲۶ اسفند سفرهای معنوی راهیان نور در بازه‌های ۵ روزه در حال برگزاری است.

به گزارش شهر، عبدالمطهر محمدخانی سخنگوی شهرداری تهران در خصوص برنامه‌های کاروان‌ راهیان نور شهرداری تهران اعلام کرد: با همکاری سازمان بسیج شهرداری در ایام ۱۳ الی ۲۶ اسفندماه ۱۴۰۱ سفرهای معنوی راهیان نور در بازه‌های ۵ روزه برگزار خواهد شد. 

وی افزود: شرکت در سنت حسنه راهیان نور در ایام پایانی سال، به منظور تقویت بنیه ایمانی و تجدید عهد ومیثاق با شهیدان صورت می‌گیرد و زائران بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، در قالب کاروان‌های مختلف و در بازه مذکور، راهی این سفر معنوی می‌شوند.

محمدخانی با اشاره به برنامه‌ریزی برنامه‌های متنوع از ساعت ۶ صبح تا ۲۰:۳۰ شب برای زائران، گفت: بدرقه کاروان راهیان نور از بهشت زهرا (س) انجام می‌شود. همچنین، کاروان از یادمان‌های کانال کمیل و حنظله بازدید می‌کنند و نیز به یادمان هویزه و یادمان پیامبر اعظم (ص) آبادان می‌روند.

محمدخانی اضافه کرد: بازدید از یادمان شلمچه و علقمه، یادمان طلائیه و همچنین یادمان بیت المقدس در دستور کار است. همچنین، در معراج‌الشهدای اهواز مراسم وداع با شهدای مظلوم ۸ سال دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

سخنگوی شهرداری تهران در پایان ضمن اشاره به اعزام سومین کاروان راهیان نور متشکل از خانواده پرسنل شهرداری تهران در روز دوشنبه ۱۵ اسفندماه گفت: این کاروان ساعت ۶ صبح روز دوشنبه، با بدرقه معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران از بهشت زهرا (س) اعزام خواهند شد.

منبع: فارس

پایان پیام/

۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۴
کد خبر: 33316

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 15 =