روابط عمومی عامل انتقال ارزش ها و امید به جامعه است

جلسه نظارت و ارزیابی معاونت روابط عمومی مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹ با حضور معاون و مدیران روابط عمومی مرکز ارتباطات و امور بین المل شهرداری تهران، شهردار منطقه، مدیر و کارشناسان روابط عمومی برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، محمد صائبی معاون روابط عمومی مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران عملکرد این اداره و تلاش، پشتکار و دقت نظر همکاران را مثبت ارزیابی کرد و افزود: پس از نظرسنجی از مجموعه روابط عمومی در شهرداری تهران برگزاری دوره های آموزش تخصصی از اقدامات مهمی بود که در راستای ارتقاء سطح علمی و حرفه ای مدیران و کارکنان روابط عمومی ها محقق شد.

همچنین توسعه آموزش های ضمن خدمت می تواند تجربیات، مهارت ها، ایجاد انگیزه و اثر بخشی در روابط عمومی ها را ایجاد کند.

او همچنین پیگیری مسائل مهمی همچون ساختار سازمانی، تخصیص اعتبار براساس برنامه ها و سرفصل های کاری را از دیگر اقدامات در حال پیگیری مرکز ارتباطات برشمرد و افزود: پاسخگویی درست به شهروندان، تکریم ارباب رجوع در ملاقات های مردمی، اطلاع رسانی برنامه ها و تعامل با دیگر سازمان ها و اداره ها شهری و حوزه های داخلی شهرداری از وظایف مهم روابط عمومی است.

معاون روابط عمومی مرکز ارتباطات بر اجرای کار تیمی، صبوری، رفاقت، مهربانی و لذت بردن از زمان در کنار هم بودن در اجرا و انعکاس اقدامات به عنوان پیشانی سایر معاونت‌ها و اداره ها تأکید کرد.

او نقش اداره اجتماعی روابط عمومی را تسهیل گری درون و برون سازمانی با جلب مشارکت گروه های مردم نهاد برای ارائه معضلات و راهکارها عنوان کرد.

در ادامه تورج فرهادی شهردار منطقه ضمن قدردانی از زحمات همکاران مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران در حمایت و پشتیبانی از روابط عمومی منطقه، رسالت انسان را تفکر، اندیشه و پی بردن به ذات الهی عنوان کرد و افزود: انسان در شهر با همه تلاش هایی که در طول شبانه روز می کند باید فرصتی پیدا کند تا به نگاه فطری و اندیشه ای برسد.

ضمن اینکه در تعاملات اجتماعی در راستای رسالت انسانی باید تفکرات و اقدامات برون دادی داشته باشیم تا از این برون داد و ارزش دیگران بهره برداری و به امید برسند.

فرهادی با تأکید بر نقش غیر قابل انکار رسانه ها در فراهم کردن امنیت روانی، اجتماعی و انتقال ارزش‌ها در جامعه بیان کرد: روابط عمومی‌ها می‌توانند براساس مقتضیات زمان و مکان را مدیریت و امید، شادابی و پیام های مثبت را منتقل کنند.

او بر نقش موثر روابط عمومی ها در اطلاع رسانی و انتقال زحمات شبانه روزی شهرداری تهران به نحو شایسته به جامعه تأکید کرد.

براساس این گزارش، مهرنوش ریاضی مدیر روابط عمومی منطقه ضمن ارائه گزارش عملکرد این اداره در خصوص تهیه تولیدات، اطلاع رسانی، تبلیغات و کلیپ های تصویری و ... مطالبی را بیان کرد.

انتهای پیام

۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۴
کد خبر: 33319

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 13 =