جشن بهار ایران  در محلات منطقه 2 برگزار می شود

شهرداری منطقه دو به مناسبت فرارسیدن ولادت فرخنده حضرت مهدی (عج) ویژه برنامه‌های فرهنگی، مذهبی و آیینی در قالب پویش "روز امید" در " بهار ایران" اجرا می‌کند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲،مهدی صالحی شهردار منطقه با بیان این مطلب گفت: به مناسبت  نیمه شعبان برنامه‌های فرهنگی، مذهبی و هنری با مشارکت گروه‌های مردمی، مساجد، با هدف نهادینه سازی فرهنگ انتظار و بسط مبانی معرفتی، ایجاد روحیه و تقویت فضای معنوی، شادی و نشاط اجرا می شود.

وی افزود: طرح نوای امید با حرکت  کاروان خودرویی و مولودی خانی، سرود، نواهای مذهبی و آییینی در سطح محلات، برگزاری جشن بهار ایران در سطح مساجد، اعزام کاروان جمکران، برپایی موکب های فرهنگی در سطح منطقه بخشی از این برنامه ها است.

صالحی خاطر نشان کرد: برپایی ایستگاه‌های فرهنگی با اجرای جشن های اقوام و گروه‌های موسیقی سنتی و محلی، تجلیل از خانواده شهداء و... از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده است که درقالب پویش "روز امید" در " بهار ایران"   اجرا می شود.

به گفته وی؛ محلات منطقه با فضاسازی محیطی، آذین بندی و نورپردازی  و همچنین جانمایی المان گل نرگس به استقبال از جشن بزرگ انتظار می رود.

انتهای پیام

۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۰
کد خبر: 33321

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 4 =