دیواره‌های بوستان شهید "حامد ضابط" در منطقه۸ بهاری شد

شهردار منطقه ۸ گفت: با رنگ‌آمیزی دیواره‌های بوستان شهید حامد ضابط، نقش گل بر تَن این بوستان نشست.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۸؛ فاطمه تنهایی شهردار منطقه ۸ تهران از تبدیل تعمیرگاه قدیمی محله لشکر به بوستان محله‌ای در راستای افزایش سرانه فضای سبز در محله کم‌برخوردار ناحیه ۳ خبر داد و گفت: سرانه فضای سبز منطقه هشت چهار و دو دهم متر مربع است و این سرانه در محله لشکر به دو متر مربع کاهش می‌یابد.

وی افزود: با توجه به جمعیت حدود ۱۸ هزار نفری این محله، این تعمیرگاه‌ قدیمی و فعال در سال ۱۴۰۰ تملک شد و مقرر شد علاوه بر زمین بازی کودکان، وسایل ورزشی و تفریحی در راستای نشاط و رضایت شهروندی در این بوستان نصب شود.

شهردار منطقه۸ از مساحت ۵۲۵ متر مربعی این بوستان خبر داد و گفت: با توجه به اینکه سه دیواره‌ بلند در سه طرف این بوستان قرار گرفته است با هدف زیباسازی بوستان شهید حامد ضابط، طراحی و اجرای نقاشی دیواری با نقش گل، از دو هفته پیش آغاز شد که تاکنون اجرای عملیات نقاشی در دو دیواره‌ به اتمام رسیده ونقاشی دیواره سوم نیز رو به پایان است.

 تنهایی در پایان به سیاستگذاری منطقه در جهت افزایش سرانه‌های فضای سبز اشاره کرد و گفت: از هر فضایی که امکان تبدیل شدن به فضاهای سبز و عمومی را داشته باشد، برای ارتقا سرانه‌های هفت گانه محلات در این ناحیه استفاده خواهیم کرد. وی همچنین از بهره‌برداری این بوستان در آستانه فصل بهار و پایان سال جاری خبر داد.

انتهای پیام/

۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۱
کد خبر: 33334

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 12 =