بهره‌برداری از هفت هزار واحد مسکونی سپاه در پایتخت تا عید سعید فطر

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تا عید سعید فطر بیش از هفت هزار واحد مسکونی را در تهران به بهره‌برداری خواهیم رساند و کلید این منازل به صاحبان آن تحویل داده خواهد شد.

به گزارش خبرنگار شهر، سردار محمدرضا نقدی در آیین آغاز عملیات اجرایی ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی قرارگاه مسکن تهران همزمان با چهل و دومین پویش امید و افتخار با بیان اینکه افتخار ما خدمت به مجاهدین فی سبیل الله است، اظهار کرد: وظیفه ما فراهم کردن آرامش خاطر مجاهدین است تا بتوانند ماموریت مقدس خود را انجام دهند.

وی با بیان اینکه همکاران ما در شهرداری تهران در اجر این اقدام جهادی سهیم هستند، خاطرنشان کرد: شهرداری مقدمات کار را فراهم کرد تا بتوان به مجاهدین فی سبیل‌الله خدماتی‌رسانی انجام داد.

سردار نقدی تاکید کرد: کار باید با دقت و بر اساس معماری ایرانی- اسلامی، خصوصیات فرهنگی و ارزش‌های اجتماعی و خانواده‌محور طراحی شود؛ معماری باید منطبق بر ارزش‌ها باشد و در خانواده‌ها و این واحدها حیا و عفت و ارزش‌های اخلاقی اصالت داشته باشد.

وی با تاکید بر رعایت ایمنی و استحکام در ساخت این واحدها، یادآور شد: باید از مصالحی استفاده شود که استحکام بنا را شاهد باشیم؛ هر روز که از هر طرحی می‌گذرد قیمت ها افزایش پیدا می‌کند و ساخت به موقع واحدهای مسکونی علاوه بر اعتمادسازی، صرفه‌جویی را نیز به دنبال دارد، لذا باید سریع ساختن را در کنار مستحکم ساختن در نظر گرفت.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه این واحدهای مسکونی باید نیمه صنعتی و به سرعت ساخته شود، تصریح کرد: امیدواریم واحدهایی که در تهران و ۳۰ هزار واحدی کع در کشور می‌سازیم، به ثمر برسد. ظرف ماه آینده و در عید سعید فطر بیش از هفت هزار واحد مسکونی ساخته شده تحویل داده خواهد شد.

انتهای پیام/

۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۸
کد خبر: 33339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 8 =