برگزاری نخستین جلسه «کارگروه هم‌اندیشی مسکن پایتخت» با موضوع فروش متری مسکن در بورس کالا

«کارگروه هم‌اندیشی مسکن پایتخت» در قالب تعامل مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران با سازمان نوسازی شهر تهران هویت گرفته تا تصمیم‌سازی لازم برای پیشبرد امور در حوزه مسکن تهران را عهده‌دار باشد.

به گزارش خبرنگار شهر، کارگروه مذکور متشکل از نخبگان و صاحب‌نظران حوزه مسکن و شهرسازی و با محوریت بررسی نظام مسائل حاکم بر صنعت ساختمان و بازار مسکن تشکیل شده است. همچنین، به صورت مستمر جلسات هم‌اندیشی این کارگروه متناسب با مأموریت‌های قرارگاه جهادی مسکن برگزار خواهد شد. 

گفتنی است، در پی فرمایشات مقام معظم رهبری در روز ۱۰ بهمن‌ماه ۱۴۰۰ مبنی‌بر نارضایتی از میزان تولید مسکن در کشور، شهردار تهران طی بخشنامه‌ای از همه مدیران ستادی و شهرداران مناطق ۲۲گانه، شناسایی گلوگاه‌های حوزه ساخت مسکن را درخواست کرد. علیرضا زاکانی در روز ۱۱ بهمن‌ماه ۱۴۰۰ با تأکید بر ۶ محور اجرایی، دستور تشکیل قرارگاه جهادی مسکن را صادر کرد.

بر این اساس، دبیرخانه قرارگاه جهادی مسکن در سازمان نوسازی شهر تهران تشکیل شد. همچنین، «کارگروه هم‌اندیشی مسکن پایتخت» در تعامل مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران با سازمان نوسازی شهر تهران هویت گرفته تا تصمیم‌سازی لازم برای پیشبرد امور در حوزه مسکن تهران را عهده‌دار باشد.

انتهای پیام/

۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۲
کد خبر: 33344

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =