تلاش می‌کنیم پروژه‌ پارکینگ فرهنگ را ظرف ۳۰ ماه تکمیل کنیم

مدیرعامل منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد در آئین آغاز عملیات اجرایی احداث پروژه‌ پارکینگ فرهنگ از به سرانجام رساندن این پروژه در آینده خبر داد و از آن به عنوان ابر پروژه شهرداری تهران یاد کرد.

به گزارش خبرنگار شهر؛ آیین آغاز عملیات اجرایی احداث پروژه پارکینگ فرهنگ منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد با حضور مدیرعامل شرکت نوسازی عباس‌آباد، مدیرعامل موسسه شهید رجایی قرارگاه خاتم الانبیاء، قائم مقام و دبیر فرهنگستان، زبان و ادب پارسی، رییس فرهنگستان علوم پزشکی، رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران برگزار شد.
سید محمدحسین حجازی- مدیرعامل منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد، در این برنامه که ۱۵ اسفندماه برگزار شد، گفت: با توجه به معضلات اقتصادی ما، قطعا هیچ مجموعه‌ای جز قرارگاه خاتم‌الانبیاء نمی‌توانست پروژه‌های این مجموعه را انجام دهد. یکی از دغدغه‌های من این بود که پروژه در اختیار بخش خصوصی قرار بگیرد و ما در تامین منابع مالی آن با مشکل مواجه شویم، اما خوشبختانه پروژه پارکینگ فرهنگ با توافقات شهرداری تهران و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء به این مجموعه واگذار شد.
او از «پارکینگ فرهنگ» به عنوان یکی از ابر پروژه‌های شهرداری تهران یاد کرد و افزود: ما در دوره گذشته قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء تفاهم‌نامه هزار میلیاردی امضا کرده بودیم که متاسفانه با تغییر مدیریت عملی نشد. 
حجازی ابراز امیدواری کرد: ظرف ۳۰ ماه پروژه پارکینگ فرهنگ به سرانجام برسد و ما هر ۶ ماه بتوانیم یک فاز از آن را در اختیار گردشگران و مراجعه کنندگان قرار دهیم.
عباس شعبانی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران نیز گفت: ارزش این پروژه ۵ هزار میلیارد تومان است. بالغ بر ۳۵۹ پروژه عمرانی در سطح شهر تهران داریم که حدود ۱۳۰ پروژه آماده و تحویل مردم شده است.
ثقفی مشاور پروژه پارکینگ فرهنگ نیز با ارائه اطلاعاتی درباره این پروژه اعلام کرد: پارکینگ فرهنگ در چهار طبقه ظرفیت پارک ۳۰۰۰ خودرو دارد که امیدوارم این پروژه هر چه زودتر تکمیل شود تا دسترسی مراجعه کنندگان با استفاده از ماشین برقی به فرهنگستان علوم و کتابخانه ملی آسان‌تر شود.
انتهای پیام/
۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۲
کد خبر: 33356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 4 =