وضعیت هوا در پایتخت قابل قبول است/ ۴ ایستگاه در وضعیت هوای پاک قرار دارند

بنابر اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص آلودگی هوا هم اکنون روی عدد ۸۰ قرار دارد و کیفیت هوا در وضعیت قابل قبول است.

به گزارش خبرنگار شهر، بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص آلودگی هوا در ۲۴ ساعت گذشته روی عدد ۷۸ و شرایط قابل قبول بوده، این در حالی است که هم اکنون نیز شاخص آلودگی هوا در وضعیت قابل قبول و روی عدد ۸۰ است، به طوری که ۴ ایستگاه در وضعیت هوای پاک و ۱۷ ایستگاه در وضعیت قابل قبول و یک ایستگاه در وضعیت ناسالم برای گروه های حساس قرار دارند و هیچ ایستگاهی در وضعیت ناسالم برای همه و قرمز قرار ندارد.

بر این اساس کیفیت هوای تهران در ایستگاه‌ پیروزی (منطقه ۱۳)، شریف (منطقه ۲)، شهرداری منطقه ۱۹ و میدان فتح (منطقه۹) در وضعیت هوای پاک قرار دارند.

همچنین کیفیت هوا در ایستگاه های شهید محلاتی (منطقه ۱۴)، اقدسیه ( منطقه یک)، تربیت مدرس (منطقه ۶)، ستاد بحران (منطقه ۷)، شهرداری مناطق ۲، ۴، ۱۰، ۱۱، ۱۶، ۲۱ و ۲۲، ایستگاه گلبرگ (منطقه ۸)، مسعودیه(منطقه ۱۵)، پونک (منطقه ۵)، شهرری (منطقه ۲۰)، شهرداری مرکز منطقه ۱۲ و پارک رازی( منطقه ۱۱) در شرایط قابل قبول قرار دارند و ایستگاه پارک قائم ( منطقه ۱۸) در وضعیت ناسالم برای گروه های حساس قرار دارند.

انتهای پیام/

۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۵
کد خبر: 33366

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 1 =