توسعه فیزیکی شعب فروشگاهی شهروند در کلانشهرها؛ سال آینده

مدیرعامل شرکت شهروند با اشاره به توسعه فروشگاه‌های شهروند در سال آینده اظهار کرد: برنامه توسعه فیزیکی شعب فروشگاهی و همچنین حضور در کلانشهرها در قالب فروشگاه‌های فرانچایزی و مشارکت با بخش خصوصی را داریم.

داوود قربانیان در گفت و گو با خبرنگار شهر در مورد برنامه های سال آینده، فروشگاه شهروند اظهار کرد:  برنامه توسعه فیزیکی شعب فروشگاهی و همچنین حضور در کلانشهرها در قالب فروشگاه های فرانچایزی و مشارکت با بخش خصوصی را داریم. همچنین  اقداماتی جهت حضور فروشگاه شهروند در کلانشهرهای تبریز ؛ در مساحتی حدود ۶ تا ۷ هزار متر مربع با مشارکت شهرداری تبریز، مازندران، نمک‌آبرود/کلارآباد و گیلان(رشت) صورت گرفته است.

وی افزود: همچنین در پایانه حمل و نقل شرق تهران، فروشگاه شهروند با مدل  Cash & Carry با متراژی بالغ بر ۱۷هزار مترمربع با قابلیت دپوی کالای اساسی و مورد نیاز شهروندان به منظور عرضه در شرایط کمبود کالا در بازار احداث می شود.

مدیرعامل شرکت شهروند در توضیح بیشتر گفت: فروشگاه‌های Cash & Carry، فروشگاه‌هایی با مساحت بالا هستند که در آن می‌توان اجناس را در مقادیر زیاد با هزینه پایین‌تر نسبت به فروشگاه‌های معمولی تهیه کرد. اغلب مشتریان این نوع فروشگاه‌ها افرادی هستند که مغازه یا فروشگاه کوچکی دارند و برای تهیه اجناس فروشگاه خود به این نوع عمده‌فروشی مراجعه می‌کنند.

قربانیان در مورد رویکرد اشتغالزایی فروشگاه شهروند هم بیان کرد: در سال ۱۴۰۲ تامین ملک، نیروی انسانی و تامین و عرضه کالا بر عهده بخش خصوصی است و با استفاده از برند فروشگاه های زنجیره‌ای شهروند نظارت بر نحوه خدمات‌رسانی به مشتریان شعبه‌های جدید صورت می‌گیرد.

قربانیان در مورد مهمترین اقدامات انجام شده در سال ۱۴۰۱ اظهار کرد: افتتاح ۸ فروشگاه شهروند محله در یافت‌آباد، کوی لاله، شمس‌آباد، چیتگر، عباسی و سعادت‌آباد  تهران و منطقه صفادشت و البرز از استان البرز با هدف سهولت دسترسی شهروندان به کالا و خدمات فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند و همچنین عرضه بدون کمبود و فراوان انواع کالاهای اساسی همچون روغن خوراکی، برنج، گوشت تنظیم بازار، ماکارونی و... با هدف حمایت از اقتصاد خانوار، راه‌اندازی شد. طرح ویژه فروش اقساطی انواع کالای بادوام خانگی در ۱۶ فروشگاه شهروند و فروش اعتباری انواع کالای پرمصرف به دارندگان شهروند کارت و کارکنان خانواده بزرگ شهرداری و همچنین اتصال به سامانه جامع انبارها با هدف شفاف‌سازی و اعلام دقیق میزان موجودی و محل نگهداری کالا در شرکت شهروند نیز از جمله اقدامات در امسال است.

وی با اشاره به رشد فروش کالا اظهار کرد: رشد تعدادی کالا، حجم فروش، به میزان ۱۱ درصد و رشد ۱۲ درصدی تعداد مراجعین و مشتریان فروشگاههای شهروند نسبت به مدت مشابه سال قبل، راه‌اندازی صندوق توان‌یابان در فروشگاه‌های شهروند و ارسال کمک‌های غیرنقدی شامل انواع کالای اساسی به مناطق سیل زده امامزاده داود و زلزله زده خوی، دیدار و تکریم خانواده کارکنان جانباخته بر اثر کرونا ، بخشی از مسئولیت های اجتماعی انجام شده در سال ۱۴۰۱ شرکت شهروند است.

انتهای پیام/

۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۶
کد خبر: 33383

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 2 =