برگزاری نشست مدیرعامل شرکت ساماندهی با روسای ادارات ساماندهی مناطق ۲۲‌گانه

آخرین نشست روسای ادارات ساماندهی مناطق ۲۲ گانه در سال ۱۴۰۱ با حضور مدیر عامل، معاونین، مدیران شرکت ساماندهی و روسای ادارات ساماندهی مناطق شهرداری تهران در سالن اجتماعات شهرداری منطقه ۲‌ برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر سعید بیگی مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر در این نشست ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات موثر و سازنده روسای اداره ساماندهی مناطق در سال جاری اظهار کرد: طرح کنترل و نظارت موضوعات ساماندهی در مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران آغاز شده است و تا پایان سال ادامه دارد. این طرح به روسای ساماندهی مناطق کمک می‌کند تا با نگاه تیزبینانه‌ تری به مسایل و چالش‌های هر منطقه نگاه کنند. 

وی‌ درباره ساماندهی دستفروشان در منطقه گفت: پدیده دستفروشی و بساط گستری مسئله است که نیازمند همکاری حدود ۴۷ نهاد و ارگان مختلف است اما هم اکنون هم اقدامات خوبی برای این امر در سطح مناطق انجام می شود.

مدیر عامل شرکت ساماندهی ضمن بیان‌ این که اجرای بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون ‌شهرداری‌ها ماموریت اصلی شرکت ساماندهی است گفت: بعضی از آرای صادر شده کمیسیون بند ۲۰‌، در مراحل مختلف اجرایی قرار دارد که برای سال آینده نیازمند رسیدگی ویژه تا حصول نتیجه نهایی دارد که برای سال آینده در دستور کار قرار گرفته است.

یاسر نکوفال، معاون هماهنگی و امور مناطق شرکت ساماندهی هم در نشست‌ روسای ادارات ساماندهی مناطق ۲۲گانه شهر تهران با ارائه گزارشی از عملکرد شرکت در سال ۱۴۰۱، بر لزوم تسریع روند ساماندهی در سال آینده تاکید کرد. 

در ادامه این نشست روسای ادارات ساماندهی به بیان نظرات و پیشنهادات  خود پرداخته و هر کدام نقطه نظرات خود در خصوص هرچه بهتر انجام شدن وظایف محوله ارائه کردند.

انتهای پیام/

۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۰
کد خبر: 33402

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 16 =