پویش "ایران سر سبز ، ایران قوی " با کاشت ۱۴ هزار اصله نهال آغاز شد

شهردار منطقه۲ گفت: به مناسبت هفته منابع طبیعی و روز درختکاری پویش "ایران سر سبز، ایران قوی" با کاشت ۱۴ هزار اصله نهال اجرا شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲، مهدی صالحی درمراسم کاشت نهال که با حضور رئیس آموزش و پرورش، فرمانده ناحیه سپاه شهید باهنر، جمعی از دانش آموزان، دوستداران محیط زیست و ... در بوستان نهج البلاغه برگزار شد گفت: پویش ملی "ایران سرسبز- ایران قوی" به منظور بهره‌گیری از ظرفیت مشارکت شهروندان، سازمان‌های مردم‌نهاد، بسیج محلات و گروه‌های جهادی برای کاشت درخت و حفاظت از محیط زیست  و ... همزمان با سراسر کشور در منطقه۲ پایتخت آغاز شد.

وی افزود:  در همین راستا  آئین کاشت ۱۴ هزار اصله نهال  درفاز صفر نهج البلاغه با حضور مدیران شهری ، دوستداران و فعالان محیط زیست و.. اجرا شد

شهردار منطقه۲ با اشاره به نقش  فضای سبز شهری در ارتقاءکیفیت محیط زیست و کاهش آلودگی هوا گفت: تحقق این موضوع نیازمند هم افزایی، همدلی و مشارکت موثر اقشار مختلف مردم، سازمان‌های مردم نهاد و رسانه‌ها و ارایه آموزش های شهروندی است.

صالحی در ادامه اجرای پویش نفس‌های تازه شهر را از دیگر برنامه‌ها برشمرد و گفت: همزمان با هفته منابع طبیعی، این پویش با شعار (هر نوزاد یک درخت) ویژه نوزادان متولد سال  ۱۴٠۱ برگزار شد.

انتهای پیام

۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۸
کد خبر: 33403

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 10 =