زمین اسکیت دارالشهدا به بهره‌برداری می‌رسد

شهردار منطقه ۱۷ گفت: با تلاش شبانه روزی عوامل اجرایی فنی و عمران منطقه، پروژه احداث زمین اسکیت دارالشهدا به زودی به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه‌ ۱۷، رضا شنگی شهردار منطقه با اشاره به پیشرفت ۹۸ درصدی احداث زمین اسکیت دارالشهدا، گفت: اجرای پروژه‌های احداثی و توسعه محله‌ای گام بسیار مهمی در ارتقاء و توسعه زیرساخت‌های شهری به خصوص در محلات کم برخوردار محسوب می شود.

وی افزود: پروژه احداث زمین اسکیت دارالشهدا که عملیات اجرایی آن اوایل بهمن ماه سال جاری آغاز شده بود، در حال حاضر با تلاش بی‌وقفه عوامل اجرایی معاونت فنی و عمران منطقه در حال اجرا است و پیشرفت چشم گیری داشته است.

شهردار منطقه تصریح کرد: در حال حاضر عملیات آسفالت زمین اسکیت، اجرای سکوی نشیمن تماشاچیان، اجرا و رنگ آمیزی نرده‌های بام و اطراف زمین اسکیت، روشنایی محوطه بیرون ساختمان و نصب تابلوهای راهنما انجام شده و سنگ کاری محوطه نیز در حال اتمام کار است.

شنگی اظهار کرد: از دیگر اقدامات انجام شده در احداث ساختمان اداری این پروژه، می‌توان به تجهیز آبدارخانه به گاز رومیزی، کابینت و ظرفشویی و شیرآلات و نصب حفاظ پنجره ها، تجهیز سرویس فرنگی، اجرای کناف اطراف کانال کولر، نصب روشنایی سقف و کلید پریزها، اجرای سقف کاذب، نصب شیشه در و پنجره‌ها اشاره کرد.

شهردار منطقه با اشاره به سرعت چشم‌گیر پیشرفت اجرای این پروژه گفت: با توجه به تلاش شبانه روزی عوامل اجرایی فنی و عمران منطقه، این پروژه در آینده‌ای بسیار نزدیک به بهره برداری خواهد رسید و در اختیار شهروندان منطقه قرار می گیرد.

انتهای پیام/

۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۹
کد خبر: 33420

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 0 =