سومین روز بدرقه کاروان راهیان نور شهرداری تهران

اعزام سومین کاروان راهیان نور شهرداری تهران با حضور احمد علوی عضو شورای شهر تهران محمدامین توکلی زاده معاون اجتماعی و فرهنگی شهردار به همراه معاونین اجتماعی مناطق و سازمانها و همچنین با حضور محمد مهدی حسن‌زاده رئیس سازمان بسیج شهرداری تهران در قطعه ۵۰ شهدای مدافع حرم بهشت زهرا سلام الله علیها انجام شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج شهرداری، حسن زاده رئیس سازمان بسیج شهرداری تهران از برگزاری سومین روز بدرقه زائران سرزمینهای نور و ایمان  کاروان‌های راهیان نور خانواده بزرگ شهرداری تهران با احمد علوی عضو شورای شهر تهران، محمد امین توکلی زاده معاون محترم اجتماعی و فرهنگی شهرداری به همراه کلیه معاونین اجتماعی و فرهنگی مناطق ۲۲ گانه و سازمانها برگزار شد.

در ابتدای این مراسم محمد مهدی حسن زاده رئیس سازمان بسیج شهرداری تهران ضمن خیر مقدم به میهمانان گرامی حاضر در مجلس به تشریح برنامه زیارتی کاروانها و چگونگی زیارت یادمانهای ۸ سال دفاع مقدس پرداخت .

وی افزود در حال حاضر کاروانهای اول و دوم در مناطق عملیاتی جنوب مستقر شده و تا کنون یادمانهای دو کوهه کانال کمیل شهدای هویزه شهدای علقمه و ... را زیارت کرده‌اند.
    
 همچنین در این مراسم احمد علوی عضو شورای شهر تهران ضمن ابراز خوشحالی از این حرکت بزرگ معنوی در شهرداری تهران از تمامی دست اندرکاران این برنامه تشکر کرد و یاد اور شد حضور در کاروان‌های راهیان نور فرصتی است تا پرسنل شهرداری با فرهنگ مقاومت و داشتن روحیه ایثار آشنا شوند تا بتوانند در بعد معنوی خودشان را تقویت کنند. 

در ادامه محمد امین توکلی زاده ضمن تشکر از مجموعه بهشت زهرا س و سازمان بسیج و سایر سازمانهایی که تلاش کردند تا این طرح معنوی به خوبی برگزار شود افزود راه شهدا امتداد مسیر اهل بیت علیهم السلام است،

وی گفت: می‌شود با این ستارگان درخشان در این روزگار پر پیچ و خم و روز مرگی های زندگی راه را پیدا کرد. 

در این مراسم که در قطعه ۵۰ بهشت زهرا سلام الله علیها برگزار شد گروه سرود نوجوانان رایت الهدی به اجرای سرودهایی در وصف شهدا و امام زمان ارواحنا فداه پرداختند.

همچنین به مناسبت اعیاد مبارک ماه شعبان و ولادت حضرت صاحب الزمان ارواحنا فداه مسعود اصلانی مداح و ذاکر اهل بیت عصمت و طهارت به شعر خوانی و مدیحه سرایی پرداخت.
 در پایان میهمانان و همچنین مسافران راهیان نور با اهداء دسته گل به قبور مطهر شهدا یاد و خاطره ان عزیزان سفر کرده را گرامی داشته و با استمداد از شهدای عزیزمان راهی سفر زیارتی سرزمین‌های نور شدند.

انتهای پیام/

۱۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۶
کد خبر: 33456

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 13 =