۵۰۰ متر از فضای بی دفاع شهری در منطقه۱۱ مسطح شد

پس از بازدید میدانی شهردار منطقه۱۱ در پویش قدم به قدم در محله عباسی؛ زمینی به وسعت بیش از ۵۰۰متر مربع از فضای بی دفاع شهری خارج شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۱ تهران؛ شهردار منطقه به همراه جمعی از مدیران شهری در بازدید ویژه پویش قدم به قدم در محله عباسی حضور یافت .
 موسوی شهردار منطقه۱۱ در خصوص این پویش و اقدامات اجرایی در محله عباسی گفت: در هفدهمین پویش قدم به قدم که با محوریت بررسی کوی به کوی محلات در سال ۱۴۰۱ اجرا شد؛ همراه مدیران شهری به محله عباسی رفتیم که در خیابان عباسی در بازدید میدانی متوجه فضایی متروکه شدیم که در پی سالیان متمادی به فضای بی دفاع شهری تبدیل شده بود . 

او افزود: با شهروندان خیابان عباسی گفت‌وگو کردیم و مردم از فضای ایجاد شده که ناامنی اجتماعی را به دنبال داشت ناراضی بودند .‌

 رفع موضوع را در اولویت صورتجلسه ابلاغی به شهردار ناحیه۴ اعلام کردیم و با اقدام به هنگام عوامل اجرایی شهرداری؛ معضل فضای بی دفاع شهری در خیابان عباسی مرتفع شد .

 شهردار منطقه۱۱ اعلام کرد: مطابق قانون محل فضای بی دفاع که ملکی مخروبه و رها شده در خیابان عباسی نبش کوچه درویش پناه بود؛ کاملا تخریب شد و زباله و نخاله های موجود جمع آوری شد و محدوده کاملا مسطح شد .

سید محمد موسوی در انتها گفت: در هفدهمین پویش قدم به قدم مطابق قرار های قبلی؛ مصوبات در راستای رفع معضلات کوچک مقیاس ابلاغ شد اما مواردی ازین دست که در پویش مرتفع می شود از برکات این اقدام است و معتقدیم بازدید میدانی مدیران شهری به خصوص در کوچه و بن بست های محلات می‌تواند بسیاری از موضوعات را حل کند که در نتیجه منجر به جلب رضایت مردم شود .

انتهای پیام/

۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۰
کد خبر: 33460

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 3 =