رفع گره‌های ترافیکی شب عید با همکاری پلیس راهور و شهرداری منطقه۱۱

با همکاری پلیس راهور و معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه۱۱؛ گره های ترافیکی در محلات مرکزی شهر ویژه شب های منتهی به نوروز ۱۴۰۱ باز می‌شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۱ تهران؛ نشست بررسی موضوعات ترافیکی محلات مرکزی شهر در شب‌های پایانی سال با محوریت رفع گره های ترافیکی محدوده بازار های تجاری برگزار شد .

سید محمد موسوی شهردار منطقه۱۱؛ ابوالفضل پروانه رییس پلیس راهور منطقه؛ حسن هدایی معاون حمل و نقل و ترافیک این منطقه و جمعی از مسئولین هر دو مجموعه حضور یافتند .

 شهردار منطقه۱۱ ضمن اعلام همکاری مستمر و مداوم مدیریت شهری با پلیس راهور اعلام کرد: در آستانه نوروز ۱۴۰۲ به علت وجود بازارهای تخصصی فرا منطقه ای در محدوده منطقه ۱۱ و حضور شهروندان در این مراکز و همچنین سفرهای نوروزی به پایتخت؛ جلسه ای برای هماهنگی معاونت های اجرایی و پلیس راهور منطقه برگزار شد .

وی افزود: در این جلسه مقرر شد گشت‌های منظم پلیس راهور و عوامل اجرایی معاونت حمل و نقل و ترافیک برای جلوگیری از گره های ترافیکی انجام شود و  پلیس راهور با پارک دوبل در معابر پر تردد و سد معبر وانت‌های فروش کالا برخورد قاطعانه انجام دهد.

همچنین اجازه ورود به خط ویژه و مزاحمت برای عبور اتوبوس‌های شرکت واحد را توسط دستفروش‌های سیار در محورهای خیابان حضرت ولیعصر(عج) و جمهوری ندهند و برای پیشگیری از گره ترافیکی مطابق قانون با سد کنندگان مسیر مردم رفتار شود.

انتهای پیام/

۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۰
کد خبر: 33474

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 11 =