رنگارنگ شدن المان‌ها و مبلمان شهری بوستان‌های منطقه ۱۷

شهردار منطقه ۱۷ گفت: برای اولین‌بار در رنگ آمیزی المان و مبلمان شهری بوستان‌های منطقه، از ۴ رنگ شاد و متنوع استفاده شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۷، رضا شنگی شهردار منطقه ۱۷ در خصوص رنگ‌آمیزی المان و مبلمان شهری بوستان‌های نواحی سه‌گانه منطقه ۱۷ گفت: یکی از عناصر تاثیرگذار بر کیفیت بصری فضاهای سبز شهری، رنگ‌آمیزی و کاربرد صحیح رنگ‌ها در محیط‌های شهری است. به همین منظور عملیات رنگ‌آمیزی مبلمان شهری بوستان‌ها با هدف آراستگی سیمای عمومی شهر، در دستور کار قرار گرفت.

شنگی با اشاره به اینکه در این طرح از رنگ‌های شاد و متنوع استفاده شده، افزود: باتوجه به اینکه رنگ آمیزی مبلمان شهری می‌تواند فضاهای شهری را دگرگون کند و بر روح و روان شهروندان تاثیر مثبتی داشته باشد، برای اولین‌بار در رنگ‌آمیزی المان و مبلمان شهری بوستان‌های نواحی سه‌گانه منطقه از ۴ رنگ شاد و متنوع استفاده شده است.

شهردار منطقه گفت: با اجرای این طرح ۵۷۳ مبلمان شهری در ۲۲ بوستان ناحیه یک ، ۱۳۵۵ مبلمان شهری در ۳۱ بوستان ناحیه ۲ و ۵۵۸ مبلمان شهری در ۱۷ بوستان ناحیه ۳ با رنگ‌های سبز، زرد، صورتی و مشکی رنگ‌آمیزی شدند.

شنگی با اشاره به رنگ آمیزی المان‌های شهری، تصریح کرد: المان‌های شهری شامل سطل‌های زباله، گلجای و پایه چراغ‌  است که تعداد ۳۳۳۲ عدد المان شهری در سطح نواحی سه گانه وجود دارد و در رنگ‌آمیزی آنها از رنگ‌های سبز و زرد استفاده شده است.

انتهای پیام/

۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۹
کد خبر: 33501

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =