برترین بانوان والیبالیست به اردوهای انتخابی تیم ملی دعوت شدند

رقابت‌های ورزشی بانوان تهرانی در جام قهرمان شهر با معرفی برترین والیبالیست‌های پایتخت نشین به پایان رسید. 

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری تهران، با برگزاری فینال مسابقات والیبال بانوان بین ٤٤ تیم و قهرمانی والیبالیست های منطقه ١٦ در رده سنی جوانان-بزرگسالان و  صدرنشینی منطقه ٨ در رده سنی نوجوانان، آخرین برگ کتاب جام قهرمان شهر نیز ورق خورد و این فصل، با معرفی استعدادهای برتر محلات تهران به فدراسیون‌های ورزشی، با فرجامی خوش به پایان رسید. 

بر اساس این گزارش در جریان مسابقات والیبال که از ۱۳ تا ۱۹ اسفند ماه در مجموعه ورزشی جانبازان برگزار شد، در رده سنی جوانان- بزرگسالان، رقابت ها با قهرمانی تیم منطقه ۱۶، نایب قهرمانی تیم منطقه ۲۱ و عنوان سومی تیم منطقه یک به پایان رسید و در رده سنی نوجوانان نیز، تیم های مناطق۸، یک و ۲۲ به ترتیب بر سکوهای اول تا سوم ایستادند. 
 

دعوت از استعدادهای برتر برای حضور در اردوهای انتخایی تیم ملی

آخرین روز برگزاری رقابت ها و دیدارهای پایانی با حضور فریبامحمدیان نایب رییس فدراسیون والیبال، فرزانه خمسه سرمربی تیم ملی نوجوانان کشورمان و روشن اخگر نایب رییس هیئت والیبال استان تهران به انجام رسید و در پایان، از چهره های برتر این رقابت ها در رده سنی نوجوانان به منظور حضور در اردوهای انتخابی تیم ملی و جامعه قهرمانی، دعوت به عمل آمد. 

پیش از این نیز، فدراسیون بدمینتون و انجمن داژبال کشورمان از چهرهای برتر این رقابت ها و استعدادهای کشف شده، برای حضور در اردوهای انتخابی تیم های ملی دعوت شده بود.

مراسم اهدای جوایز، مدال و کاپ قهرمانی نیز با حضور شهردار منطقه ١٠ و حمایت مدیران ارشد ورزشی و شهری از جام قهرمان شهر، همراه بود.

همچنین با برگزاری این مسابقات در مجموعه جانبازان که  ۱۹ اسفند ماه به انجام رسید، پرونده جام مسابقات قهرمان شهر که از تیرماه سال جاری آغاز شده بود، بسته شد. 

نکته قابل تامل؛ حضور بیش از نیم میلیون شهروند پایتخت نشین در جریان این رقابت‌ها بود که در ۸ رشته مختلف(در مجموع ۱۶ رشته در دو بخش بانوان و آقایان) با یکدیگر به رقابت پرداختند. 

 حمایت مسئولان ارشد در بخش‌های مختلف حاکمیتی از جمله مجلس، شورای اسلامی شهر تهران، کمیته ملی المپیک و فدراسیون‌های ورزشی از برگزاری این رقابت‌ها و دستاوردهای نیکوی آن، پرونده موفق قهرمان شهر را به نقطه عطف بی‌بدیلی در کارنامه ورزشی شهرداری تهران تبدیل کرد. 

انتهای پیام/

۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۵
کد خبر: 33504

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 9 =