گردهمایی بزرگ استادان خوشنویس و تذهیب‌کارکشور در گالری فرهنگسرای ملل

نمایشگاه آثار خوشنویسی، نقاشیخط و تذهیب استادان بنام کشور همزمان با ولادت منجی بشریت، حضرت مهدی(عج) در گالری ملل افتتاح شد.

به گزارش شهر به نقل از پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، نمایشگاه خوشنویسی، نقاشیخط و تذهیب استاد یدالله کابلی خوانساری، ویژه‌برنامۀ جدیدی است که همزمان با فرا رسیدن نیمه شعبان، به همت مؤسسه فرهنگی هنری ارژنگ و مشارکت فرهنگسرای ملل، انجمن همگرایی کشورهای مسلمان، بنیاد قرآن و شهرداری منطقه یک برگزار شد.

در این نمایشگاه، آثاری از اساتید برجستۀ حوزه‌های خوشنویسی، نقاشیخط و تذهیب به نمایش در آمده است. بر این اساس، استادان: یدالله کابلی خوانساری، علی شیرازی، محمدعلی سبزه‌کار، غلامرضا سپهری، یادگار خیام و جواد بختیاری با ارائۀ آثار خود در این رویداد حضور دارند. علاوه بر این، بیش از ۱۰۰ هنرمند صاحب سبک در حوزه‌های مذکور، جدیدترین آثار خود را به نمایش گذاشته‌اند.

همزمان با برپایی نمایشگاه، کارگاه‌های هنری نیز توسط اساتید شرکت‌کننده برگزار خواهد شد.  این نمایشگاه تا ۲۶ اسفندماه ادامه خواهد داشت. 

علاقه‌‎مندان می‌توانند برای بازدید از نمایشگاه، به نشانی خیابان  قیطریه، بوستان قیطریه، فرهنگسرای ملل، نگارخانه ملل مراجعه کنید.

انتهای پیام/

۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۴
کد خبر: 33511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 4 =