در آستانه سال نو نصب المان‌های نوروزی در مبادی ورودی و میادین منطقه ۲۰

شهردار منطقه ۲۰ گفت: در آستانه سال جدید با اجرای زیباسازی، پاکسازی شهر و نصب المان‌های نوروزی فضای شهر رنگ و بوی بهاری می‌گیرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰؛ سیدمحمد ناظم رضوی با اشاره به اینکه طرح بهاران خدمت از نیمه بهمن ماه آغاز شده است و تا ۲۹ اسفند ماه ادامه دارد گفت: در راستای اجرای طرح استقبال از بهار و پاکسازی المان های شهری، تا کنون رنگ آمیزی  ۸۳ هزار متر جداول، پاکسازی ۲۰ هزار مترمربع جداره و دیوارها و ترمیم ۱۳۰۰ متر مربع نقاشی دیواری انجام شده است.

ناظم رضوی با اشاره به اهتزاز ۳۱۰ پرچم یک در چهار متر و یک تخته ابر پرچم در میدان شهرری با طرح بهار جانها افزود: نصب ۱۰۰ پرچم بزرگراهی به ابعاد یک در ۱۲۰ و آذین بندی ۲۵ هزار متر ریسه پرچمی انجام شده است.

او اضافه کرد: اجرای ۳ مورد نور پردازی هنری، ۳ مورد روشنایی زیر پل های سواره رو و نصب ۱۰ المان نوری و  تونل نوری به طول ۴۰ متر در راستای زیباسازی شهر انجام شده است.

شهردار منطقه با اشاره به نصب المان‌های نوروزی اظهار داشت: به منظور فضاسازی نوروزی ۲۰ عدد تخم مرغ رنگی با طرح های نوروزی، ۴ سفره هفت سین و ۳ المان نوروزی در میادین و معابر اصلی شهر نصب شده است.

انتهای پیام/

۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۰
کد خبر: 33522

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 8 =