بررسی تبیین و تشریح اقدامات سال جاری و برنامه‌های راهبردی پیش‌رو

همزمان با برگزاری «رویداد آموزشی جاری‌سازی راهبردهای معاونت برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا»، مدیر کل سرمایه انسانی شهرداری تهران به همراه هیئت همراه به تبیین و تشریح اقدامات سال جاری و برنامه‌های راهبردی پیش‌رو پرداختند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی اداره کل سرمایه انسانی شهرداری تهران، در راستای برگزاری «رویداد آموزشی جاری‌سازی راهبردهای معاونت برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا» که با اجرای دو بخش اصلی همراه بود، اکبر مردانی مدیرکل سرمایه انسانی و جمعی از معاونین و مدیران در بخش نخست این رویداد تحت‌عنوان «نشست‌های تخصصی مدیران کل ادارات ستادی معاونت با مدیران و مسئولان متناظر در کلیه واحدهای تابعه» ضمن تشریح اقدامات سال جاری، در خصوص اقدامات راهبردی و برنامه‌های آتی محورهای نه‌گانه مجموعه بر اساس اسناد فرادستی و در راستای تحقق شعار اداره‌کل سرمایه انسانی مبنی بر «عدالت‌محوری، اخلاق‌مداری و توسعه بهره‌وری» و برنامه چهارم تحول و پیشرفت شهر و سیاست‌های ۱۲گانه شهردار محترم تهران مطالبی را ارایه دادند.

این نشست با حضور بیش از ۲۵۰ مدعو از تمامی رده‌های سازمانی مرتبط با اداره کل سرمایه انسانی از قبیل روسای ادارات و مسئولان مناطق ۲۲گانه و عناوین مشابه در سایر واحدهای سازمان، مسئولان واحدهای کارگزینی، تردد، آمار و... و سایر مدعوین به‌صورت آنلاین برگزار شد.

این نشست به‌منظور تعامل دوسویه، افزایش هم‌افزایی، هماهنگی بهینه و رفع ابهامات، معاونین اداره کل سرمایه انسانی پاسخ‌گوی سوالات حاضرین بودند.  

 بر اساس این گزارش؛ در بخش دوم رویداد تحت‌عنوان «گردهمایی تبیین و تشریح سیاست‌ها و برنامه‌های معاونت برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا در سال ۱۴۰۲» گزارش مبسوطی از عملکرد اداره کل و برنامه‌های سال آتی توسط مردانی مدیر کل سرمایه انسانی ارایه شد.

انتهای پیام/

۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۴
کد خبر: 33558

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 3 =