بهره‌برداری از ۲۳ پروژه عمرانی و فرهنگی در منطقه ۱۷/ نصب ۱۹۷ پایه چراغ در بوستان‌ها

شهردار منطقه ۱۷ از بهره برداری از ۲۳ پروژه عمرانی، ترافیکی و فرهنگی در این منطقه خبر داد.

به گزارش خبرنگار شهر، غلامرضا شنگی در آیین افتتاح مجموعه ورزشی اسکیت و ۲۲ پروژه عمرانی، ترافیکی، خدمات شهری، اجتماعی و فرهنگی این منطقه که عصر امروز - یکشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۱- در چهل و پنجمین رویداد امید و افتخار برگزار شد، اظهار کرد: از شروع دوره جدید مدیریت شهری در ۷ نوبت شاهد افتتاح هایی در منطقه ۱۷ بودیم که برنامه امروز چهارمین رویداد امید و افتخاری است که در این منطقه برگزار می شود و ۲۳ پروژه در منطقه افتتاح خواهد شد؛ بهره برداری از زمین اسکیت و ۲۲ پروژه دیگر که مجموعا ۵۵ میلیارد تومان برای آنها هزینه شده است.

وی افزود: برخی از پروژه ها مانند پروژه آسفالت ریزی و مراکز کوثر نیز چندی پیش با ۱۵۰میلیار تومان اعتبار افتتاح شد و در این زمینه رکوردزنی هایی داشتیم؛ مثلا اینکه زمین اسکیت در بازه زمانی ۷۵ روزه احداث شده و جمع آوری نهر خیابان ابوذر با شرایط ویژه این خیابان با دو هزار و ۱۴۰ متر طول ظرف ۴۰ روز انجام شد.

شنگی یکی از مشکلات اساسی منطقه ۱۷ را عدم روشنایی کافی و وجود اماکن بی دفاع شهری که باعث ایجاد آسیب های اجتماعی می شود عنوان کرد و ادامه داد: با اقدام جهادی انجام شده ۱۹۷ پایه چراغ برج نوری در بوستانهای مختلف نصب شده و اقدام دیگر در این رابطه اینکه در خیابان شهیدان برادران مقدم با ۲۲۰۰ متر طول، پیاده رو سازی انجام و پایه چراغ هایی در آن نصب شد. این محدوده تبدیل به یک فضای امن برای تردد خانواده ها شد.

در ادامه این مراسم حسین اوجاقی مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران اظهار کرد: با تاکیدات شهردار تهران علاوه بر کالبد و جسم شهر به روح شهر نیز باید اهمیت داده شود. فعالیت های معاونت اجتماعی شهرداری بیشتر به انسانها و روح شهر می پردازد و آرامش را برای مردم به ارمغان می آورد.

وی افزود: سازمان ورزش شهرداری از دو طریق اماکن ورزشی و رویدادها به مردم خدمت رسانی می کند و مهمترین مسابقات و رویدادی که در این مدت انجام شده مسابقات قهرمان شهر در ۸ رشته ورزشی آقایان و بانوان بود که روز گذشته مرحله نهایی آن انجام شد.

اوجاقی در پایان خاطرنشان کرد: با تعاملی که بین سازمان ورزش و شهرداری منطقه ۱۷ به وجود آمده، چالش های بخش ورزش مرتفع شد و چند مجموعه ورزشی این منطقه را بازسازی کردیم و به مردم برگرداندیم و امیدواریم با افتتاح پروژه های ورزشی خدمات بهتری به مردم ارائه دهیم.

انتهای پیام/

۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۷
کد خبر: 33581

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 4 =