اجرای عملیات تراش و روکش مکانیزه آسفالت در بزرگراه کردستان

سرپرست معاونت فنی و عمرانی منطقه ۶ از شروع عملیات تراش و روکش مکانیزه در بزرگراه کردستان واقع در ناحیه ۴ این منطقه در آستانه بهار خبرداد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۶، هادی رضوی سرپرست معاونت فنی و عمرانی منطقه با اشاره به اجرای عملیات تراش و روکش مکانیزه آسفالت در بزرگراه کردستان گفت: معابر و گذرگاه‌هایی که نیاز بهسازی دارند در سطح منطقه شناسایی و براساس اولویت‌بندی عملیات عمرانی آنها در دستور کار قرار می‌گیرد.

رضوی خاطرنشان کرد: به جهت بهبود وضعیت نامناسب آسفالت و رفع چاله‌ها و خرابی‌های موجود در بزرگراه کردستان شمال به جنوب حدفاصل خیابان بیست و هفتم تا بوستان آفتاب، نسبت به تراش و روکش بزرگراه اقدام شد.

رضوی بیان کرد: این عملیات با هماهنگی‌های صورت گرفته با معاونت محترم فنی و عمرانی شهرداری تهران و مساعدت‌های اداره کل هماهنگی فنی و عمرانی سازمان‌ها و مناطق به‌منظور بهبود زیرساخت‌های شهری منطقه آغاز شد.

وی در تشریح جزییات تشریح کرد: در راستای اجرای عملیات روکش آسفالت در بزرگراه کردستان تا کنون ۷۰۰تن آسفالت پخش شده و انشاالله در صورت مساعد بودن شرایط جوی در هفته آینده، این بزرگراه در شرایط مساعد در اختیار شهروندان محترم شهر تهران قرار خواهد گرفت.

انتهاییام/

۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۴
کد خبر: 33605

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 4 =