نصب ۲۰۰۰ پلاک شهید بر روی نهال های بوستان بزرگ آزادگان

۲۰۰۰ نهال در راستای گرامیداشت یاد و خاطره سرداران و ۲۰۰۰ شهید باب الرضای تهران در بوستان بزرگ آزادگان با حضور خانواده معظم شهدا غرس شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی منطقه ۱۵؛ محمد شیری شهردار منطقه با تجلیل از ایثارگری و جانبازی خانواده معظم شهدا در این مراسم گفت: مدیریت شهری کاشت نهال را به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ترویج روحیه ایثار و شهادت در این بوستان انجام می‌دهد تا قدردان این عزیزان باشد.

به گفته وی؛ این اقدام فرهنگی در راستای برگزاری کنگره سرداران و ۲ هزار شهید منطقه ۱۵ انجام شده است.

شیری با قدردانی از مردم ولایی و همیشه در صحنه منطقه گفت: افتخار داشتم تا عید نیمه شعبان را با شهروندان منطقه در خیابان ۱۷ شهریور جنوبی جشن بگیرم و از نزدیک شاهد حضور جمعیت یک کیلومتری باشم که هفتاد سال جشن میلاد منجی زمان خود را در این محله برپا می کنند.

شهردار منطقه با اشاره به اینکه کار فرهنگی زمان بر است، ادامه داد: مجموعه اقدامات فرهنگی که امروز انجام می‌شود، نتایج آن را در ۲۰ سال آینده باید مشاهده کرد چراکه کار فرهنگی زودبازده نیست.

او در پایان از حضور خانواده معظم شهدا و مسئولان منطقه‌ای و دانش آموزان شهردار مدرسه برای حضور در این مراسم قدردانی کرد.

در ادامه این مراسم مسئولان و حاضران به غرس نهال پرداختند و پلاک شهدا بروی نهال‌های اطراف دریاچه بوستان بزرگ آزادگان نصب شد. بازدید از غرفه‌های فرهنگی، سلامت، ورزشی و آموزش بازیافت و گل گیاه آپارتمانی بخشی از این مراسم بود.

براساس این گزارش، علاوه بر شهردار منطقه و معاونین، رییس بنیاد شهید منطقه، سرکلانتر ششم فراجا، معاون فرهنگی ناحیه مقاومت بسیج مالک اشتر و معاون آموزش و پرورش منطقه نیز در این مراسم حاضر بودند.


انتهای پیام/

۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۲
کد خبر: 33613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 2 =