۲۸ دیدار مردمی شهردار منطقه۹ با نمازگزاران مساجد غرب پایتخت

با هدف خدمت رسانی بیشتر به شهروندان غرب پایتخت، شهردار منطقه۹ به همراه جمعی از مدیران شهری، یکشنبه‌های هر هفته با نمازگزاران مساجد منطقه دیدار دارد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹؛ سیدمحمدرحیم مرتضوی شهردار منطقه در جمع نمازگزاران مسجد فاطمه الزهرا(س) گفت: حضور مدیران در بین شهروندان باعث ایجاد همدلی و افزایش خدمت رسانی به مردم می‌شود که در این راستا دیدارهای هفتگی رو در رو با شهروندان نمازگزار در مساجد غربی پایتخت را برای رفع کم و کاستی‌ها در اولویت قرار داده‌ایم.

وی افزود: با شروع فعالیت دوره جدید مدیریت ارشد شهری، رویکرد شهردار تهران به اتمام پروژه‌های نیمه تمام معطوف شد که به این منظور پویش شنبه‌های امید و افتخار برای افتتاح و بهره برداری از پروژه های شهری  راه اندازی شد.

شهردار منطقه ۹ عنوان کرد: رسیدگی به امور شهر و نگهداشت آن از وظایف ذاتی مجموعه شهریست که در این راستا در حوزه‌های خدمات شهری، عمرانی و ترافیکی با تمام قدرت در محلات غربی پایتخت پی گیر امور مرتبط با مباحث شهری شهروندان هستیم.

مرتضوی با اشاره به اجرای پروژه های زیربنایی در غرب تهران عنوان کرد: احداث ایستگاه مترو با توجه به مشکلات حمل و نقلی در این قسمت از پایتخت، تملک اراضی پادگان جی به منظور تامین سرانه های خدماتی، اجرای پروژه امتداد شاخه غربی یادگار امام(ره) جهت خروج از بن بست و رفع گره ترافیکی، مبحث فرودگاه مهرآباد و رفع چالش های آن به منظور رونق ساخت و ساز و پی گیری پرونده‌های خاص شهرسازی که سالها مسکوت مانده از جمله مباحث کلان و اولویت دار شهرداری تهران در قسمت غربی پایتخت است.

وی تاکید کرد: اتمام پروژه‌های نیمه تمام شهری در شهر تهران از اولویت‌های مدیریت ارشد شهری است که ما نیز در منطقه ۹ با جدیت پی گیر آن هستیم تا از این طریق گره‌گشای مشکلات شهروندان در حوزه شهری در غرب پایتخت باشیم.

انتهای پیام/

۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۵
کد خبر: 33617

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 8 =