از بهره‌برداری از پایانه شرق تا دسترسی‌های جدید بزرگراهی

شهردار منطقه ۱۳ تهران گفت: در پهنه شرق تهران سه اتفاق مهم خواهد افتاد. پایان شرق جدید، بزرگراه شهید یاسینی و ورودی‌های جدیدی که منجر به دسترسی‌های بهتر در شرق تهران خواهد شد، از آن جمله است.

به گزارش خبرنگار شهر ، محمد هادی علی احمدی شهردار منطقه ۱۳ شهرداری تهران در آیین بهره برداری و آغاز عملیات احداث ۵ پروژه زیست محیطی شهرداری تهران در چهل و ششمین پویش امید و افتخار اظهار کرد: حدود یک سال و نیم پیش اولین نکته شهردار پایتخت به من این بود که میزان سرانه در شرق تهران پایین است و این را در تمام حوزه ها می توان مشاهده کرد. از این رو ساز و کار لازم برای جبران این مهم در دستور کار قرار گرفت، به طوری که در پهنه شرق تهران در سال آتی سه اتفاق مهم خواهد افتاد، بهره برداری از پایانه شرق جدید، بزرگراه شهید یاسینی و ورودی‌های جدیدی که منجر به دسترسی‌های بهتر در شرق تهران خواهد شد و یکی هم جنگل سرخه حصار است.

وی افزود: امروز مرکز نگهداری سگ های ولگرد هم افتتاح می شود. یک پروژه مهم مرکزی است که ۷۰۰ قلاده سگ می‌تواند در این مرکز نگهداری شود و سگ های بلاصاحب به وضع پایدار می رسند .

علی‌احمدی تاکید کرد: همه کارهایی که شرق تهران  انجام می شود، بهترینش در منطقه ۱۳ است. در سرخه حصار هم پل طبیعت، کاشت ۲ هکتار گل زینتی و همچنین باشگاه های گوناگون از جمله اقدامات است.

انتهای پیام/

۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۸
کد خبر: 33623

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 7 =