خلاقیت و نوآوری در اجرای طرح‌های استقبال از بهار

شهردار منطقه یک: طرح‌های استقبال از بهار امسال با تأکید بر اجرای طرح های خلاقانه و نوآورانه که برای شهروندان نشاط، شادابی و سرزندگی بصری به همراه دارد در حال اجراست.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سید مهدی صباغ شهردار این منطقه در جلسه هماهنگی اجرای طرح استقبال از بهار که با حضور معاونان، مدیران، شهرداران نواحی و.. برگزار شد با تاکید بر امور خلاقانه و بدیع در اجرای اقدامات گفت: شهر نیازمند اجرای اقداماتی است که برای شهروندان تازگی، شادی، نشاط به همراه دارد و باید همه مدیران شهری در اجرای طرح‌ها این مقوله را مورد اولویت قرار دهند و اجرای کارهای تکراری خودداری کنند.

او تصریح کرد: نقاط تجمعی از جمله امامزاده ها، مراکز متبرکه مذهبی، میادین میوه و تره بار، بوستان‌ها، ورودی مترو، مراکز خرید و ... از جمله مکان هایی است که باید به طور ویژه برای سال جدید بهسازی شوند.

شهردار منطقه یک رصد پیام های ۱۳۷ پلاس را در برنامه شهرداران نواحی قرار داد و گفت: پیام هایی که در خصوص لکه گیری، طعمه گذاری ها، نظافت، بهسازی بوستان ها و سرویس های بهداشتی، رفع خطر درختان خشک، بازپیرایی و حذف زوائد بصری است در اولویت اجرا قرار گیرد و در کمترین بازه زمانی اعلام نتیجه شود.

صباغ به ساماندهی مخازن جمع آوری زباله اشاره کرد و افزود: تا پایان سال مخازن جدید در معابر اصلی چون نیاوران، ولیعصر(عج)، اندرزگو و ... نصب و مخازن موجود در این راسته‌ها به سایر معابر فرعی منتقل می‌شوند.

شهردار منطقه یک به همزمانی تعطیلات نوروز با بهار قرآن و فرا رسیدن ماه رمضان اشاره کرد و گفت: در این ایام پربرکت که مقارن با تعطیلات نوروز است بسیاری از خانواده ها برای صرف  افطار و یا بعد از آن ، برای گذراندن این ایام به بوستان ها و دیگر مراکز شهری مراجعه می‌کنند که نیاز است روشنایی بوستان‌ها تامین و فضای مناسب برای خانواده‌ها مهیا شود.

۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۶
کد خبر: 33640

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =