۱۴ تور تهرانگردی در نوروز ۱۴۰۲

شرکت «تهران‌گشت ارغوانی» وابسته به سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در نوروز ۱۴۰۲ تورهای تهرانگردی نیم روزه برگزار می‌کند.

به گزارش شهر به نقل از پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، عبدالماجد حمیدیان مدیرعامل شرکت تهران‌گشت ارغوانی از برگزاری ۱۴ تور تهرانگردی در نوروز ۱۴۰۲ توسط این شرکت خبر داد و گفت: شرکت تهران گشت ارغوانی تورهای تهرانگردی نیم روزه را برای آشنایی مردم با جاذبه‌های گردشگری تهران در دو بخش پیشواز سال نو و در ایام نوروز تدارک دیده است.
وی افزود: تورهای پیشواز سال نو ویژه گشت در بازارهای نوروزی سطح شهر تهران از جمله باغ گل امام رضا(ع) و بازار تجریش خواهد بود و در تورهای نوروزی هم با توجه به همزمانی با ایام ماه مبارک رمضان بصورت نیم روزه در دو نوبت روزگردی و شب‌گردی برگزار می‌شود.

حمیدیان اضافه کرد: تورهای نوروزی شامل موزه گردی (گنجینه بانک ملی، موزه مردم شناسی ارامنه و...) طبیعت‌گردی (باغ گیاه‌شناسی، دریاچه شهدای خلیج فارس، پل طبیعت، بوستان آب و آتش و...)، تفریحی ورزشی (تله‌کابین توچال، پیاده روی و...) بازدید از برج میلاد و آزادی است.

حمیدیان در پایان گفت: خدمات تور شامل بیمه گردشگری، وسیله نقلیه توریستی، راهنما، ورودیه اماکن بازدیدی و پذیرایی میان وعده در تورهای پیشواز و شب‌گردی است. 

مبدأ حرکت تورهای تهرانگردی ایام نوروز در دو نوبت ۱۰ صبح و ۵ بعدازظهر از مقابل شرکت تهران گشت ارغوانی به نشانی خیابان شهید مطهری، بعد از چهارراه سهروردی، روبروی خیابان یوسفیان شماره ۴۹ است و برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام می‌توانید با شماره تلفن‌۸۸۴۴۸۱۵۰ تماس بگیرید.

انتهای پیام/

۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۳
کد خبر: 33661

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 4 =