مراسم یادواره لاله‌های سرخ سعادت آباد برگزارشد

مراسم اولین یادواره شهدای سعادت آباد همزمان با گرامیداشت روز شهدا با حضور حسن زاده فرمانده سپاه تهران،صالحی شهردار منطقه۲ ،برخی از چهره های فرهنگی مذهبی و جمع کثیری از شهروندان وخانواده های معظم شهدا وایثارگران در مسجد پیامبراعظم (ص) برگزارشد.

به گزارش شهر به نقل  ازروابط عمومی شهرداری منطقه۲، مهدی صالحی در این مراسم ضمن ارج نهادن به مقام والای شهدا و صبر، بردباری و ایثارخانواده معظم شهدا، بر ضرورت توجه و ترویج فرهنگ ایثار و آرمان‌های شهدا و نهادینه شدن آین در نسل های جوان تاکید کرد و گفت: شهادت هنر مردان خداست و شهدا در دوران خودشان جنگیدن در راه خدا برای حفاظت از تمامیت ارضی کشور را به‌عنوان بهترین انتخاب برگزیدند.

وی بابیان اینکه خانواده معظم شهدا و جانبازان سرافراز گنجینه‌های بی بدیلی هستند که ما خود را خدمتگزار آنها می‌دانیم و امیدواریم بتوانیم از رهنمودها و راهکارهای پیشنهادی آنان در اداره شهر بهره مند شویم گفت: در راستای تکریم خانواده شهدا و اشاعه ارزش های دوران دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت ، دیدار با خانواده شهدا در اولویت برنامه‌های مدیریت شهری منطقه قراردارد.

شهردار منطقه۲ زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا را از تأکیدات مقام معظم رهبری عنوان کرد و ادامه دادن راه آنها را وظیفه تک تک افراد جامعه دانست.و افزود: امید است که شرمنده شهیدان نباشیم و بتوانیم راه آنها را ادامه بدهیم.

انتهای پیام

۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۴
کد خبر: 33683

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 5 =