آغاز ویژه برنامه‌های بهار دلها در منطقه ۱۴ از سوم فروردین ۱۴۰۲

شهردار منطقه ۱۴ از اجرای ویژه برنامه های اجتماعی و فرهنگی متنوع از سوم فروردین ۱۴۰۲ برای خانواده های دارالمومنین تهران خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، محمد امین سالاری پور ضمن تبریک فرارسیدن ایام نوروز و سال جدید گفت: به منظور ایجاد نشاط و  پرکردن اوقات فراغت خانواده ها در شب های عید همچنین  ایجاد فضای معنوی در ماه مبارک رمضان برای دورهمی اهالی دارالمومنین تهران  برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در منطقه اجرا خواهد شد.
وی با اشاره به نشست شورای فرهنگی و اجتماعی منطقه با حضور مدیران شهری نهادهای خدمت رسان چون پلیس راهور، حوزه اجتماعی نیروی انتظامی، آموزش و پرورش، بسیج و سایر نهادهای متولی و به منظور هم افزایی در راستای اتقای بهبود کیفیت زندگی شهروندان برگزار شد،

افزود: با همفکری و تعامل نسبت به  برنامه های فرهنگی، مذهبی و تفریحی سال آینده متناسب با نیاز خانواده ها و  با مشارکت  بویژه نوجوانان و جوانان اجرا می شود.

در این نشست شورای فرهنگی و اجتماعی منطقه همچنین بر تشکیل کارگروه‌های محلی و محوریت اجرای برنامه ها  با  فعالیت کانون های نوجوانان و جوانان و گروه های جهادی تاکید شد.

سالاری پور در ادامه با اشاره به اهمیت ارتقای سطح فرهنگ در بهبود کیفیت زندگی و ایجاد شهری با الگوهای اسلامی و مطلوب همه اقشار، بر برنامه ریزی برای اجرای برنامه های آموزش محور در موضوعات فرهنگسازی ویژه اقشار مختلف بخصوص دانش آموزان تاکید کرد.

شهردار منطقه ۱۴ در پایان این هم اندیشی ضمن قدردانی از عملکرد  حوزه اجتماعی و فرهنگی،  اعضای شورای منطقه و سایر حوزه ها  همچنین  تعامل نهادهای خدمت رسان با مدیریت شهری در سالی که گذشت، بر اجرای فعالیت‌های متنوع و رضایت محور در راستای نشاط و ارتقای کیفیت زندگی شهروندان در بهار دلها که به قدوم مبارک رمضان مبارک و مزین شده است، خبر داد.

انتهای پیام/

۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۲
کد خبر: 33692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 6 =