دیدار مردمی بیش از ۴۵۰ نفر از شهروندان در مساجد منطقه ۲۰

در دیدارهای مردمی شهردار منطقه ۲۰ در سال ۱۴۰۱ در مساجد به درخواست‌های بیش از ۴۵۰ نفر از شهروندان رسیدگی شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰؛ سیدمحمد ناظم رضوی شهردار منطقه با بیان اینکه حضور مداوم در مساجد و دیدار چهره به چهره با شهروندان فرصتی مغتنم برای بررسی و رفع مسائل محله‌ای شهروندان است، گفت: در سال جاری در دیدارهای مردمی در ۱۳ مسجد به درخواست های بیش از ۴۵۰ نفر از شهروندان رسیدگی شد.

ناظم رضوی با بیان اینکه دیدارهای مردمی در تعدادی از مساجد از جمله جامع المهدی(عج)، رضوی، حضرت ولی عصر(عج)، سیدالشهدا(ع)، امام رضا(ع)، مرتضی علی(ع)، حضرت ابوطالب برگزار شد افزود: حضور و بازدید های میدانی مهمترین راهکار برای شناسایی نیازهای مردمی و جلب مشارکت مردمی است که در همین راستا دیدارهای مردمی مدیران با شهروندان در دستور کار قرار دارد.

این گزارش حاکی است در راستای پاسخگویی و رسیدگی به درخواست‌های شهروندان در هفته پایانی اسفندماه سیدمحمدناظم رضوی با همراهی معاونان و مدیران ارشد این منطقه ضمن حضور در مسجد حضرت ابوطالب (ع) در محله دولت آباد و اقامه نماز مغرب و عشاء با جمعی از نمازگزاران و شهروندان دیدار و به درخواست‌های آنان رسیدگی کرد.

شهردار منطقه ضمن استماع درخواست‌های اهالی با تاکید بر اهمیت رفع مشکلات و نیازمندی محلات، گفت: مشکلات و درخواست‌های مردم شریف این منطقه از سوی معاونان و مدیران احصاء و در بازه زمانی کوتاه مسائل و کمبودهای خدماتی را رفع خواهیم کرد.

انتهای پیام/

۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۷
کد خبر: 33693

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =