آماده باش ستاد مدیریت بحران شمال تهران در آخرین سه شنبه سال

سرپرست اداره مدیریت بحران و پدافند غیرعامل منطقه یک:مدیریت بحران شهرداری منطقه یک در ستاد مرکزی، نواحی دهگانه، محلات شمال تهران و سازمان‌های تخصصی و عملیاتی برای جلوگیری از بروز حوادث غیر مترقبه و واکنش سریع، در آخرین سه شنبه سال و مراسم چهارشنبه سوری آماده باش می شوند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، کیوان فاتحی‌منش در این‌باره آماده باش ستاد مدیریت بحران شمال تهران در آخرین سه شنبه سال، گفت:جلسه فرماندهی حادثه، سه‌شنبه ۲۳ اسفند ماه در پایگاه ویژه مدیریت بحران منطقه (ازگل) از ساعت ١٧ تا پایان آماده باش با هدف نظارت و هدایت بر حوادث با حضور اعضای تخصصی و عمومی عضو ستاد مدیریت بحران منطقه از جمله نمایندگان سرکلانتری یکم فاتب، پلیس راهور منطقه، منطقه ۳ سازمان آتش نشانی، اورژانس شمال تهران، ادارات آب، برق، گاز، هلال احمر و نواحی ده‌گانه تشکیل می‌شود.

او افزود: تیم های عملیاتی اطفاء حریق و اورژانس سیار در محل‌های پر جمعیت و خطر ساز منطقه مستقر و مراکز درمانی و بیمارستان‌ها نیز اقدامات  لازم را جهت کمک رسانی به مصدومین احتمالی انجام می‌دهند.

سرپرست اداره مدیریت بحران با اشاره به نقش اطلاع رسانی در کاهش خطرات و حوادث گفت: پیام‌های اطلاع رسانی در قالب بنر و پوستر نیز برای هوشیاری بیشتر شهروندان در سطح منطقه یک نصب شده است.

انتهای پیام/

۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰
کد خبر: 33702

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 0 =