استقرار هزار و صد خودروی آتش‌نشانی در نقاط حادثه‌خیز پایتخت در شب چهارشنبه آخر سال

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: ۳هزار و پانصد نیروی آتش‌نشانی از ساعت ۱۷ امروز به همراه هزار و صد خودروی سبک و سنگین برای خدمت‌رسانی مستقر هستند. 

به گزارش خبرنگار شهر، قدرت‌اله محمدی، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی با حضور در بخش خبری ساعت ۱۴ شبکه یک سیما درخصوص تمهیدات آتش‌نشانی در چهارشنبه آخر سال گفت: حوادث این روز به دو بخش قبل از شب چهارشنبه آخر سال و دقیقا همان روز تقسیم می‌شود. 
محمدی افزود: در حوادث قبل از چهارشنبه آخر امسال، یک خانه سه طبقه در منطقه پل چوبی تهران که محل ساخت مواد منفجره بود آتش گرفت. این سه طبقه تخلیه شد و منجر به ۴ فوتی از سنین ۱۴ تا ۲۰ سال و ۷ مجروح شد.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: فعلا نسبت به آمارهای سال گذشته روند حوادث کاهشی است، اما نگرانی ما مربوط به ساعت ١٧ به بعد است که خطرات زیادی برای شهروندان ایجاد می‌کند. 
وی با اشاره به اینکه بالن آرزوها ریشه در فرهنگ چینی دارد، گفت: اینکه بالن‌های آرزو در کجا فرود می‌آید را نمی‌دانیم. ممکن است در بالکن خانه‌ها، روی درخت‌ها و پشت‌بام‌ها بیفتد و باعث ایجاد حریق بشود. از جوانان خواهش می‌کنیم که قطعا از استفاده از بالن خودداری کنند چرا که مربوط به کنار دریاست. 
محمدی خاطرنشان کرد: ۳۵۰۰ نیروی آتش‌نشانی از ساعت ۱۷ امروز به همراه هزار و صد خودروی سبک و سنگین در مناطق خاص و پیرامون پمپ بنزین‌ها برای خدمت رسانی مستقر هستند. 


انتهای پیام/

۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۴
کد خبر: 33704

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 6 =