آماده سازی فضاهای شهری برای استقبال از بهار طبیعت

سومین جلسه کمیته نگهداشت شهر با حضور شهردار منطقه، رییس دفترشهردار، رؤسای اداره بازرسی و حراست معاونین و شهرداران نواحی برگزار و بر آماده سازی فضاهای شهری برای استقبال از بهار طبیعت تأکید شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی در این نشست با اشاره به انتظارات مردمی از خدمات مدیریت شهری افزود: با توجه به پیام های سامانه ۱۳۷ پلاس در انعکاس اقدامات صورت گرفته از سوی شهرداری منطقه، مسئولیت اجتماعی ما نسبت به خدمت رسانی هرچه مطلوب تر افزایش یافته است.

وی با اشاره به جلوگیری از ساخت و سازها از ۲۵ اسفند ماه تا ۴ فروردین سال ۱۴۰۲ گفت: گشت زنی میدانی با برنامه‌ریزی و زمان‌بندی به منظور پیشگیری از ساخت و ساز غیرمجاز افزایش یابد و در صورت مشاهده گود برداری و ساخت و ساز نسبت به توقف فعالیت اقدام شود.

به گفته این مسئول تدابیر لازم به منظور آماده سازی محورهای مواصلاتی به مسیر بهشت زهرا(س) با هماهنگی پلیس راهور به طور ویژه در آخرین پنج شنبه سال و شب تحویل سال نو به منظور تسهیل در رفت و آمد خودروها انجام شود.

فرهادی با اشاره به آماده سازی معابر  و بزرگراه‌های منطقه در آستانه سال نو بیان کرد: از آنجایی که منطقه ۱۹ دروازه ورودی پایتخت و اولین مکان ورود مسافرین نوروزی به شهر تهران است اقدامات لازم در خصوص آماده سازی فضاهای شهری با اجرای رنگ آمیزی جداول، المان های شهری، رفع موارد نا ایمنی احتمالی در بوستان‌ها، تأمین روشنایی معابر با اولویت محدوده‌های پرتردد و ... به منظور ایجاد شور و نشاط و اعلام آغاز فصل رویش بهار طبیعت انجام شود.

براساس این گزارش؛ رفع سد معبر در محدوده‌های بازار، جمع آوری حصار کارگاهی، رنگ آمیزی مخزن و زیر مخزنی، شستشو و رسیدگی به نواقص ایستگاه‌های اتوبوس، لکه‌گیری معابر اصلی و بزرگراهی و... از دیگر سخنان شهردار در این نشست بود.

انتهای پیام

۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۲
کد خبر: 33714

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 3 =