آماده باش ستاد مدیریت بحران منطقه ۲۰ در سه شنبه آخر سال

به منظور برگزاری مطلوب، پیشگیری و کاهش خسارات جانی و مالی شهروندان در مراسم سه شنبه آخر سال، ستاد مدیریت بحران شهرداری منطقه ۲۰ و ادارت ذیربط در آماده باش کامل بودند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰؛ شهردار و رئیس ستاد مدیریت بحران منطقه با بیان اینکه افزایش توانمندی، هماهنگی و حضور به موقع ارگان‌های مربوطه در هنگام بروز بحران و لزوم آگاه‌سازی خانواده‌ها بسیار ضروری است، گفت: به منظور اجرای تمهیدات لازم برای کنترل حضور شهروندان در سه شنبه پایان سال و اقدامات پیشگیرانه برای کاهش مخاطرات احتمالی، ستاد مدیریت بحران این منطقه در آماده باش کامل بود.

سیدمحمد ناظم رضوی اظهار داشت: تمامی اعضای عمومی و تخصصی ستاد مدیریت بحران منطقه ۲۰ یا هدف نظارت و کنترل حوادث احتمالی و اجرای اقدامات ضروری در پایگاه ستاد مدیریت بحران این منطقه مستقر بودند تا در صورت بروز حادثه و اتفاقات غیرمترقبه، به سرعت وارد عمل شوند.

او با بیان اینکه تانکرهای آب و واترجت از قبل آبگیری و آماده به کار بودند، افزود: به منظور جلوگیری از حوادث احتمالی، در حوزه خدمات شهری منطقه، ضمن استقرار خودروهای ۱۳۷ و گشت شهربان، مواد اشتعال زا، جعبه های میوه از میوه فروشی ها، زباله و ضایعات و نخاله از سطح شهر جمع آوری شد.

شهردار منطقه اظهار داشت: هماهنگی لازم با شرکت پخش فرآورده های نفتی در خصوص رساندن سوخت جایگاه‌های عرضه مستقیم به ویژه در نقاط پر ازدحام انجام شد تا تمامی جایگاه‌های سوخت تا پیش از ظهر روز سه شنبه نسبت به سوخت گیری خودروها اقدام کنند و از تحویل بنزین به شهروندان در ظرف‌های مختلف خودداری شود.

بر اساس این گزارش؛ در همین راستا تعدادی از عوامل مدیریت شهری این منطقه به همراه تجهیزات به منظور همکاری با سازمان آتش نشانی در ایستگاه شماره ۹ آتش نشانی مستقر شدند.

انتهای پیام/

۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۶
کد خبر: 33758

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 6 =