یکسان‌سازی و نصب فرآیند ۷ خدمت اصلی شهرداری تهران در مناطق ۲۲ گانه

رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران از یکسان‌سازی و نصب فرآیند ۷ خدمت اصلی شهرداری تهران در مناطق ۲۲ گانه برای اولین بار خبر داد و گفت: در تکریم ارباب‌رجوع به دنبال افزایش اعتماد مراجعین به شهرداری تهران هستیم.

محمدعلی الفت­ پور در گفت‌وگو با خبرنگار شهر درخصوص یکسان‌سازی و نصب فرآیند ۷ خدمت اصلی شهرداری تهران در مناطق ۲۲ گانه گفت: در شهرداری تهران خدماتی ارائه می‌شود که مردم فرآیند انجام آن را نمی‌دانند. باتوجه ‌به اینکه در شهرداری ۷۰ خدمت به شهروندان ارائه می‌شود، برای اولین‌بار فرآیند انجام ۷ خدمت اصلی جهت تکریم ارباب‌رجوع و تسهیل انجام امور مردم، توسط تابلو در ورودی ساختمان‌های مناطق نصب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه نصب فرآیند این خدمات در مناطق ۲۲ گانه انجام می‌شود، افزود: برخی از خدمات در هر یک از مناطق ۲۲ گانه دارای فرآیند متفاوتی بودند که طبق نظام جامع مدیریت عملکردی این فرآیندها واحد شدند.

الفت­ پور با اشاره به تأکید شهردار تهران در خصوص تکریم ارباب‌رجوع عنوان کرد: تعداد قابل ‌توجهی از نیروهای تکریم ارباب‌رجوع  توسط دبیرخانه شورای راهبردی مرکز نوسازی و تحول اداری پایش شدند و طبق دستورالعمل جدید گزارش عملکرد واحدهای تکریم به‌صورت فصلی توسط این مرکز ارائه می‌شود.

رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران، با تأکید بر اینکه تکریم ارباب‌رجوع پیش‌شرط افزایش اعتماد مردم به شهرداری تهران است، افزود: سازمانی که پاسخگو باشد، می‌تواند به مخاطبان خود اعتماد را هدیه دهد. ما در تکریم ارباب‌رجوع به­دنبال افزایش اعتماد مراجعین به شهرداری تهران هستیم و این مهم زمانی تحقق می‌پذیرد که فرآیندهای ارائه خدمات به شهروندان شفاف‌سازی شود.

بر اساس این گزارش، ۴ خدمت روند صدور مفاصا حساب عوارض کسب و پیشه، مجوز حفاری، مفاصا حساب نوسازی و درخواست ملاقات مردمی یکسان‌سازی و به مناطق ۲۲ گانه ابلاغ شد. ۳ فرایند گردش درخواست پروانه شهرسازی، گردش درخواست گواهی پایانکار و درخواست شروع عملیات ساختمانی در سال آینده ابلاغ می‌شوند.

انتهای پیام/

۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۹
کد خبر: 33762

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 8 =